• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Linkaa
    Lykkeliv skrev 2017-07-18 15:34:16 följande:

Usch va surt! Prova imorgon igen och boka in en tid nästa vecka. Och försök njuta av semestern, du kan inte påverka något ändå tyvärr. Kram

Tack! Nä jag vet ju det känns bara så ovisst men jag hoppas få komma tillbaka och jag vägrar ha samma läkare igen för hon var en hemsk! :(
  • regndroppe

Några nära vänner till oss vill inte gratulera till graviditeten. De frågade bara "har ni kollat så där verkligen är något? För det hände "xxx", de gjorde ul och så var det tomt. Så det kanske är bäst att kolla det först..."

Sen började de prata om annat, som om inget hänt. Fy så ledsen, besviken och orolig jag är. De vill inte alls glädjas utan bara antydde att det skulle vara ofostrigt :( Det lugnar inte precis en som redan är orolig :(

• Madieee

Jag år i vecka 6 imorrn 5+6 och är beräknad 13/3. Jag vill jätte gärna vara med i grupperna ??Kram

• Madieee

halloj är det någon som fortf håller i denna tråd? Med vänlig hälsning madde

• KarinIngrid
    regndroppe skrev 2017-07-18 16:30:20 följande:

Några nära vänner till oss vill inte gratulera till graviditeten. De frågade bara "har ni kollat så där verkligen är något? För det hände "xxx", de gjorde ul och så var det tomt. Så det kanske är bäst att kolla det först..."

Sen började de prata om annat, som om inget hänt. Fy så ledsen, besviken och orolig jag är. De vill inte alls glädjas utan bara antydde att det skulle vara ofostrigt :( Det lugnar inte precis en som redan är orolig :(

Vilken tråkig inställning de har! Förstår att det känns jobbigt.
    Men försök att inte ta till dig av det!
    Fortsätt tänk positiva tankar! ??
  • regndroppe
    KarinIngrid skrev 2017-07-18 18:55:57 följande:

Vilken tråkig inställning de har! Förstår att det känns jobbigt.

Men försök att inte ta till dig av det!

Fortsätt tänk positiva tankar! ??

Tack!! <3 Får försöka göra det...
  • SaraochLion

Hej,

plussade svagt igår. Har egentligen bim på lördag, men kände verkligen på mig att jag var gravid så tog ett test igår kväll och strecket kom på en gång! 

Enligt app, bf 27/3.

Detta blir mitt andra barn.

Lägg jätte gärna till mig i era hemliga grupper på FB : Sara Jardefalk 

• Isabellaknisting

Hej! Jag plussade 3/7 och har bf 5 mars 2018! ????

• Isabellaknisting

Hej! Jag plussade den 3/7 och har bf 5/3 2018 ????????

Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?