• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Lykkeliv
    Isabellaknisting skrev 2017-07-18 20:37:26 följande:

Hej! Jag plussade den 3/7 och har bf 5/3 2018 :D

Grattis!

Mår du bra?
  • hggeli
    SaraochLion skrev 2017-07-18 19:49:36 följande:

Hej,

plussade svagt igår. Har egentligen bim på lördag, men kände verkligen på mig att jag var gravid så tog ett test igår kväll och strecket kom på en gång! 

Enligt app, bf 27/3.

Detta blir mitt andra barn.

Lägg jätte gärna till mig i era hemliga grupper på FB : Sara Jardefalk 

Grattis välkommen :D
  • EmmieM

Hej!

Plussade för ett par veckor sedan, är nu 5+3 och hoppas på det bästa efter ett MF tidigare i år i v12.

Har försökt joina Fb gruppen, jag heter Emelie Magnusson och har en rosa halsduk på profilbilden.

Bor i England sedan snart två år tillbaka, och tycker det känns lite läskigt att vara gravid så långt från familjen. (Har ju pojkvän här, men det är inte riktigt samma sak!)

• Linn och Robin

Hej, vill gärna komma med i fb-gruppen. Jag heter Linn Hedin och har en ljust ljust blå skjorta (närmare vit på bild) på mig och medellångt brunt hår på bild. Jag hade senaste mens den 18 maj men pga så oregelbunden mens bör bf ligga kring början av mars ???? Det blir fjärde barnet för mig och sambon. Vi trodde vi var färdiga efter att yngsta nu börjar skolan till hösten, men då dök det upp ett oväntat + !!

Gabriel 061217
  • Linn och Robin

Ser att gruppen inte är hemlig, vill tyvärr inte att någon på Facebook ska se att jag är gravid än. Så bjud inte in mig är ni snäll!

Gabriel 061217
  • Nama
    Linn och Robin skrev 2017-07-19 08:06:51 följande:

Ser att gruppen inte är hemlig, vill tyvärr inte att någon på Facebook ska se att jag är gravid än. Så bjud inte in mig är ni snäll!

Nejdå, Marsbebisar2018 är en hemlig grupp. :)
    Lev och låt leva
  • SupZan

Även om gruppen är hemlig så så synd den på flödet ändå. De kommer upp förslag på grupper som dina vänner är med i så kan man kolla å de spelar ingen roll hur hemlig den är utan det syns där, så jag vill inte gå med förens alla i min familj vet osv :)

Jag fick ju reda på min kompis graviditet på de sättet så jag vågar inte chansa på fb. :)

• Zora
    SupZan skrev 2017-07-19 08:58:08 följande:

Även om gruppen är hemlig så så synd den på flödet ändå. De kommer upp förslag på grupper som dina vänner är med i så kan man kolla å de spelar ingen roll hur hemlig den är utan det syns där, så jag vill inte gå med förens alla i min familj vet osv :)

Jag fick ju reda på min kompis graviditet på de sättet så jag vågar inte chansa på fb. :)

Den grupp som det finns länk till i tråden här ovanför är inte hemlig, så den kan man få upp även om den är stängd. Jag kommer inte att gå med i den.

Men det finns en annan grupp som är hemlig Marsbebisar2018, den kommer inte upp som förslag, man kan inte se vilka som är med, den går inte att söka efter. Helt hemlig alltså!
  • Navoja

Hej, vad kul att se så många som har bf runt första mars. Jag plussade tidigt, redan för 3 veckor sedan :) kände på mig det direkt. Jag har två barn sen tidigare. Två grabbar som blir 6 och 9 snart. Mysigt med en liten sladdis plus sambons första barn :)

Jag vill gärna vara med på fb gruppen, hur gick jag tillväga då?

Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?