• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Mammaibyn

Hej!

Idag har jag fått bruna vattniga flytningar som var lite rosa i tonen. Har molvärk i magen men inte mer än vad jag haft de senaste dagarna. Är så rädd att det är början på missfall.. ska till barnmorskan på fredag för inskrivning. Är i vecka 4+3.

• Lykkeliv
    Theryd87 skrev 2017-07-18 08:01:38 följande:

Hej!

Hittade denna tråd nu på morgonen och tänkte hoppa in =)

Fick ett fint + igår och är så himla glad och vill gärna vara med och följas åt, bf 21/3 <3

Försökte även hitta gruppen marsbarn/bebis på fb men hitta den inte =( 

Kram från mig =)

Grattis!

Grupperna är hemliga och går inte att söka upp på fb. Skicka PM till mig med namn, beskrivning av din profilbild och vart du bor så skickar jag en vänförfrågan och lägger till dig
  • Lykkeliv
    78Suss skrev 2017-07-18 10:37:07 följande:

Hej! Plussade igår

Grattis!

Vilken v är du i? Hur mår du?
  • Lykkeliv
    Linkaa skrev 2017-07-17 21:46:57 följande:

Ja den va en kvinnlig läkare på kvinnokliniken... ja det är verkligen jättehemskt. Det enda jag tänker nu är att fostret redan är dött känner mig jätte rädd och ledsen, första graviditeten någonsin för mig och jag känner mig helt ställd

Hur är det idag? Har du ringt och bett om en ny tid för vul?
  • hggeli
    Nama skrev 2017-07-18 10:34:47 följande:

Förstår det. Är det första barnet? Har ni upplevt MF förr? DuFU behöver givetvis inte svara om du inte vill.

Självklart har inga problem svara.

Är andra barnet men första dig då han föddes för tidigt i 21 fullgågna veckor.

Sen fick vi tidigt missfall för 1.5 år sedan och efter det har det tagit tills nu. Eller jag tror vi har haft nått ultratidigt missfall för det vart positivt en gång vagt vagt men vände direkt nästan. En annan månad så vart det lite tydligare positivt men ändå svagt och var det några dagar sen vände det ca 2 dagar innan BIM.

Så har ju en historia med jobbiga upplevelser därav oron. Oroade mig aldrig första graviditeten troddes aldrig det skulle sluta som det gjorde att föda för tidigt. Och jobbigt man inte vet varför.

Sen trodde jag i te heller andra grav att det skulle bli tidigt missfall var inte alls orolig för det. Så hände det. Nu känns det väldigt svårt att lita på att det ska gå bra. Men försöker mitt bästa och ska hålla mig från att testa tror bara det gör oron värre. Speciellt nu då testen inte förändras så mkt. Men det kanske är så då de blivit lite starkare.

Ska ta ett som sagt innan UL cb digitalt men ska vänta med det tills det gått några veckor. Bara få lite mer trygghet medan vi är på semester :)

Långt svar hehe. Kram . Är det första grav för dig? :)
  • Nama
    hggeli skrev 2017-07-18 13:28:04 följande:

Självklart har inga problem svara.

Är andra barnet men första dig då han föddes för tidigt i 21 fullgågna veckor.

Sen fick vi tidigt missfall för 1.5 år sedan och efter det har det tagit tills nu. Eller jag tror vi har haft nått ultratidigt missfall för det vart positivt en gång vagt vagt men vände direkt nästan. En annan månad så vart det lite tydligare positivt men ändå svagt och var det några dagar sen vände det ca 2 dagar innan BIM.

Så har ju en historia med jobbiga upplevelser därav oron. Oroade mig aldrig första graviditeten troddes aldrig det skulle sluta som det gjorde att föda för tidigt. Och jobbigt man inte vet varför.

Sen trodde jag i te heller andra grav att det skulle bli tidigt missfall var inte alls orolig för det. Så hände det. Nu känns det väldigt svårt att lita på att det ska gå bra. Men försöker mitt bästa och ska hålla mig från att testa tror bara det gör oron värre. Speciellt nu då testen inte förändras så mkt. Men det kanske är så då de blivit lite starkare.

Ska ta ett som sagt innan UL cb digitalt men ska vänta med det tills det gått några veckor. Bara få lite mer trygghet medan vi är på semester :)

Långt svar hehe. Kram . Är det första grav för dig? :)

Då förstår jag verkligen din oro. Beklagar. Men denna kommer säkerligen att gå bättre ska du se. :) hejar på dig!

Ja det är första för mig.
    Lev och låt leva
  • 78Suss
    Lykkeliv skrev 2017-07-18 11:59:48 följande:
    Grattis!

Vilken v är du i? Hur mår du?
    Tack. Jag är i v 5-3. Mår bra förutom ömma bröst och molvärk.
  • Linkaa
    Lykkeliv skrev 2017-07-18 12:02:02 följande:

Hur är det idag? Har du ringt och bett om en ny tid för vul?

Ringde imorse men då hade de redan slut telefontider... ska göra ett nytt försök imorgon men då åker vi iväg på husvagnssemester i en vecka, känns inte riktigt lika roligt längre med semester då allt känns så oroligt antingen så är det ju redan dött eller så är det tidigt man vill bara veta just nu så man får gå vidare och slippa oroa sig..
  • Lykkeliv
    Linkaa skrev 2017-07-18 15:27:13 följande:

Ringde imorse men då hade de redan slut telefontider... ska göra ett nytt försök imorgon men då åker vi iväg på husvagnssemester i en vecka, känns inte riktigt lika roligt längre med semester då allt känns så oroligt antingen så är det ju redan dött eller så är det tidigt man vill bara veta just nu så man får gå vidare och slippa oroa sig..

Usch va surt! Prova imorgon igen och boka in en tid nästa vecka. Och försök njuta av semestern, du kan inte påverka något ändå tyvärr. Kram
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?