• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • Mudcakemonster

Hoppar in här också :) 29år, bim 30/7. Första försöket med ägglossningstickor, visade positivt igår så vi har passat på. Idag visar testet ingenting. Är det normalt att ägglossningstestet ger utslag en så kort tid? Typ två dagar stegring på stickan.

• Mudcakemonster
    Gravidönskan2017 skrev 2017-07-17 11:30:09 följande:

Tog ett gravtest precis, såklart är det negativt. Kanske för tidigt :( BIM 22/7...

Kanske lite tidigt. Finns hopp ännu :)
  • Cheerful
    Äntligenmintur skrev 2017-07-17 11:24:40 följande:

Har bim 22:a juli är idag på cykeldag 25. Tog ett CB early imorse och tycker mig se ett svagt sträck. Men vet inte om det är spökstreck.

Tog även ett CB digital, men visade negativt. Kanske var för tidigt för det... Hoppas verkligen jag är gravid, vad tror ni?

Jag ser också ett sträck, men upplever att många har spök med clearblue.. Vänta några dagar till och prova igen! :)
  • Jooosen
    Mudcakemonster skrev 2017-07-17 13:34:33 följande:

Hoppar in här också :) 29år, bim 30/7. Första försöket med ägglossningstickor, visade positivt igår så vi har passat på. Idag visar testet ingenting. Är det normalt att ägglossningstestet ger utslag en så kort tid? Typ två dagar stegring på stickan.

Kan bara tala gör mig själv! Men jag har stegring oerhört kort tid. Det är därför väldigt lätt att missa! Så skönt att du såg när det blev positivt!
  • Mudcakemonster
    Jooosen skrev 2017-07-17 14:37:17 följande:

Kan bara tala gör mig själv! Men jag har stegring oerhört kort tid. Det är därför väldigt lätt att missa! Så skönt att du såg när det blev positivt!

Skönt att det finns andra med samma. Lyckades inte pricka in ett superstarkt streck, men gissar att det har varit positivt i nåt skede igår iaf. Eller hur?
  • Jooosen
    Mudcakemonster skrev 2017-07-17 14:42:47 följande:

Skönt att det finns andra med samma. Lyckades inte pricka in ett superstarkt streck, men gissar att det har varit positivt i nåt skede igår iaf. Eller hur?

Ja men precis! Säkert helt positivt nån/några timmar senare! Såhär såg mitt senaste ut. Nästan positivt. Kände några tinnar senare rejäl älvärk!

• babyspenat
    Soundofsilence skrev 2017-07-17 01:35:05 följande:

Hoppas att jag kan hoppa in här.

Fick bekräftat MA 30/4 och första mensen 15/6. ÄL-testet blev inte positivt förrän 6/7 så har BIM på torsdag och vill inget hellre än att plussa denna vecka.

Snälla håll tummarna för mig, jag håller tummarna för er <3

Håller tummarna för oss! :)
  • babyspenat
    SaraochLion skrev 2017-07-17 09:01:19 följande:

Tänk vad skönt det hade varit om man börjat kissa typ blått när man var gravid, bara för att få veta. Velat verkligen mellan att testa tidigt och vänta till bim. Hur gör ni andra? När testar ni?

Haha, det vore något! Slippa undra ;) jag kommer nog vänta till bim+1, på lördag då alltså. Tänkte att det känns skönt att testa en dag då jag och sambon är lediga från jobb oavsett hur svaret blir. Och så kanske det är bra att testa på morgonen också :)
  • Christina30

Jag har känt mig helt lugn hela cykeln, men nu ett par dagar innan bim vill jag bara att tiden skall springa iväg så att jag kan testa mig. Jag har bim ca 19-21e och planerar också att testa den 22e om jag inte fått mens än då! Får se om jag kan hålla mig hehe.. Jag känner iaf inga symptom men inte heller några tecken än på att mensen är på g. Ev något svullna bröst men det upplevde jag förra cykeln också så lägger inte någon direkt vikt vid det. Väntar med spänning på lördag!

• Mudcakemonster
    Jooosen skrev 2017-07-17 14:51:15 följande:

Ja men precis! Säkert helt positivt nån/några timmar senare! Såhär såg mitt senaste ut. Nästan positivt. Kände några tinnar senare rejäl älvärk!

Ja detta är absolut ett positivt test ????????????
Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI