• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • Soundofsilence

Hoppas att jag kan hoppa in här.
    Fick bekräftat MA 30/4 och första mensen 15/6. ÄL-testet blev inte positivt förrän 6/7 så har BIM på torsdag och vill inget hellre än att plussa denna vecka.
    Snälla håll tummarna för mig, jag håller tummarna för er <3

• SaraochLion

Tänk vad skönt det hade varit om man börjat kissa typ blått när man var gravid, bara för att få veta. Velat verkligen mellan att testa tidigt och vänta till bim. Hur gör ni andra? När testar ni?

• MiniNinjan

Hoppar in här jag med. BIM runt den 25/7, inga direkta gravsymptom än så länge mer än de vanliga jag brukar ha innan mens. Ont i brösten m.m.
    Håller tummarna o vill att tiden skall gå fort, tänkte testa om en vecka :)

• Sere
    MiniNinjan skrev 2017-07-17 09:51:09 följande:

Hoppar in här jag med. BIM runt den 25/7, inga direkta gravsymptom än så länge mer än de vanliga jag brukar ha innan mens. Ont i brösten m.m.
    Håller tummarna o vill att tiden skall gå fort, tänkte testa om en vecka :)

Jag har också BIM 25/7!
    Har en konstig molande känsla i magen.
    Känns som en evighet till BIM... vill testa nuu
  • Sere
    Soundofsilence skrev 2017-07-17 01:35:05 följande:

Hoppas att jag kan hoppa in här.
    Fick bekräftat MA 30/4 och första mensen 15/6. ÄL-testet blev inte positivt förrän 6/7 så har BIM på torsdag och vill inget hellre än att plussa denna vecka.
    Snälla håll tummarna för mig, jag håller tummarna för er <3

Jag vet hur det känns:( Hade också MA i våras, i slutet av mars. Tog en evighet innan mensen kom igång då jag blödde konstant i veckor och sen ingenting. Första försöket igen blev i juni. Detta är mitt andra. Hålller tummarna för dig också!
  • Mor till Ella
    MollyBuz skrev 2017-07-16 23:44:15 följande:

Hoppar in här jag med. Äl i dagarna nu o bim runt 29-30/7. 4e försöker till barn nummer 4. Fick tiiiidigt missfall förra månaden.

Är 34 år o mannen 37. Tidigare barnen är 11 år, 6.5 år samt 2.5 år

Vi är på försök 1 till barn nr 4. Har BMI 30-31/7. Har 3 tjejer på 13,8 och 7 år.
  • Äntligenmintur

Har bim 22:a juli är idag på cykeldag 25. Tog ett CB early imorse och tycker mig se ett svagt sträck. Men vet inte om det är spökstreck.

Tog även ett CB digital, men visade negativt. Kanske var för tidigt för det... Hoppas verkligen jag är gravid, vad tror ni?

• MollyBuz
    Mor till Ella skrev 2017-07-17 10:54:11 följande:

Vi är på försök 1 till barn nr 4. Har BMI 30-31/7. Har 3 tjejer på 13,8 och 7 år.

Ja har tre killar
  • Jooosen

Äl+4 bara! Väldigt ömma bröstvårtor sen ägglossningen som inte ger sig!! Nån mer? Brukar inte ha så men vet att det är väldigt tidigt att känna saker ...!

Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI