• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • Jooosen
    Mudcakemonster skrev 2017-07-17 17:29:51 följande:

Ja detta är absolut ett positivt test ????????????

Jag insåg det, detta var fyra dagar sen! Men sexade loss hur som helst!!
  • Mudcakemonster
    Jooosen skrev 2017-07-17 18:30:53 följande:

Jag insåg det, detta var fyra dagar sen! Men sexade loss hur som helst!!

Bra :) kom en massa frågetecken istället för smileys. Jag hade tydligen äl igår eller förrgårr så vi ska få till det ikväll ännu för att vara på säkra sidan. Hih
  • Jooosen
    Mudcakemonster skrev 2017-07-17 18:38:24 följande:

Bra :) kom en massa frågetecken istället för smileys. Jag hade tydligen äl igår eller förrgårr så vi ska få till det ikväll ännu för att vara på säkra sidan. Hih

Haha blir lätt så med smileys! Härligt lycka till!
  • oONinniOo
    SaraochLion skrev 2017-07-17 19:01:32 följande:

Ser ni andra också vad jag ser??????

Ser utan problem! Grattis!
    Försöker med syskon sen januari -17
  • Iris88

Hej!

Jag vill också gärna haka på. Vet inte exakt när BIM är, mensen varierar oftast mellan 30-34 dagar. 30 dagar är den 23e. Har försökt mer eller mindre i ett år nu. Varit skengravid i stort sätt hela tiden. Är fruktansvärt trött på detta så den här månaden har vi börjat med ägglossningsstickor. Hittade stegringen ganska omgående och har prickat in rätt dagar.

Nu har vi gjort vad vi kan den här månaden och nu handlar det bara om att hålla ut en vecka till. Min sambo är 31 och jag är 29.

Tänk om det skulle bli något den här månaden! Vågar knappt hoppas men jag längtar något fruktansvärt efter barn.

• babyspenat
    Christina30 skrev 2017-07-17 16:26:53 följande:

Jag har känt mig helt lugn hela cykeln, men nu ett par dagar innan bim vill jag bara att tiden skall springa iväg så att jag kan testa mig. Jag har bim ca 19-21e och planerar också att testa den 22e om jag inte fått mens än då! Får se om jag kan hålla mig hehe.. Jag känner iaf inga symptom men inte heller några tecken än på att mensen är på g. Ev något svullna bröst men det upplevde jag förra cykeln också så lägger inte någon direkt vikt vid det. Väntar med spänning på lördag!

Stort lycka till! Kommer nog också testa mig på lördag. Så spännande!
  • Mudcakemonster
    Iris88 skrev 2017-07-17 20:29:09 följande:

Hej!

Jag vill också gärna haka på. Vet inte exakt när BIM är, mensen varierar oftast mellan 30-34 dagar. 30 dagar är den 23e. Har försökt mer eller mindre i ett år nu. Varit skengravid i stort sätt hela tiden. Är fruktansvärt trött på detta så den här månaden har vi börjat med ägglossningsstickor. Hittade stegringen ganska omgående och har prickat in rätt dagar.

Nu har vi gjort vad vi kan den här månaden och nu handlar det bara om att hålla ut en vecka till. Min sambo är 31 och jag är 29.

Tänk om det skulle bli något den här månaden! Vågar knappt hoppas men jag längtar något fruktansvärt efter barn.

Spännande! Jag är också 29 och första månaden med stickor! Prickade in ägglossningen och nu är det bara att vänta. Bim 30/7 typ. :) tänk om vi får positivt samtidigt!
  • babyspenat
    SaraochLion skrev 2017-07-17 19:01:32 följande:

Ser ni andra också vad jag ser??????

Wow! Grattis! :D
Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI