• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • Neptun

Då kom mensen :( hade bim idag så den va visst exakt
    Hade prickat in Äl och fick symptom som brösten och det spände i magen och jag kände mig gravid på riktigt. Trodde helt säkert att jag skulle få ett plus men icke.. så hoppar på nästa månads tråd istället:) stort lycka till er andra! Håller timmar och tår för er!!

• Iris88
    Mudcakemonster skrev 2017-07-18 15:57:06 följande:

Ja verkligen! Kände dock ett stick i äggledaren typ så undrar om man hade ägglossning nu.. eller vad skulle det kunna vara?

jaaaa, absolut! Påt bara! :)
  • Iris88
    Neptun skrev 2017-07-18 16:10:44 följande:

Då kom mensen :( hade bim idag så den va visst exakt

Hade prickat in Äl och fick symptom som brösten och det spände i magen och jag kände mig gravid på riktigt. Trodde helt säkert att jag skulle få ett plus men icke.. så hoppar på nästa månads tråd istället:) stort lycka till er andra! Håller timmar och tår för er!!

Kram! Nya tag! Men vet precis hur det känns!
  • Ciconiidae
    Iris88 skrev 2017-07-18 15:15:41 följande:

Åh, tack för att du delade med dig. Känns lite bättre inombords :)

Jag trodde det skulle ta år och försök med ivf och att jag inte kunde bli gravid. Blev väldigt förvånad att jag blev gravid så snabbt, lite chockad nästan. :)
  • Sere
    babyspenat skrev 2017-07-18 12:41:14 följande:
    Mensen kom idag, haha. Tror det är lätt hänt att bli lite ivrig. Är på första försöket. Bara att mysa vidare efter den här mensen :) och det är ju inte helt fel det heller, hehe. Spännande resa vi har gett oss in på! Önskar er alla ett stort lycka till nu! Hoppas verkligen på plus för er! Heja!
    Va tråkigt. Hoppas det blir din tur nästa månad <3
  • Iris88
    Ciconiidae skrev 2017-07-18 16:39:56 följande:

Jag trodde det skulle ta år och försök med ivf och att jag inte kunde bli gravid. Blev väldigt förvånad att jag blev gravid så snabbt, lite chockad nästan. :)

Jag har väl lite samma inställning men hoppas att det blir likadant här! :) tack!
  • Neptun
    Iris88 skrev 2017-07-18 16:19:14 följande:
    Kram! Nya tag! Men vet precis hur det känns!
    Tack snälla! Stort lycka till
  • Cheerful

Jag har verkligen som mensvärk, och är nästan rädd för att det skulle vara att min mens är påväg att flyttas (jag har börjat på ett nytt jobb i år, och alla andras mens är synkad samman) men vet ju samtidigt att jag är äl+9 och har en lutealfas på 14 dagar ± 1dag. Är BIM-6 så kämpar mot impulsen att testa redan nu.

Hoppas så att detta är försöket då allt klaffar, men tycker inte att vi fick in ägglossning optimalt :/ jag har nog levt ett väldigt privilerat liv, men väntan på väntans tider är något av det svåraste jag upplevt, att ständigt bli besviken på sin egen kropp :(

• Belliiz
    Jooosen skrev 2017-07-17 14:51:15 följande:
    Ja men precis! Säkert helt positivt nån/några timmar senare! Såhär såg mitt senaste ut. Nästan positivt. Kände några tinnar senare rejäl älvärk!
    Precis sådär såg mitt också ut vid ÄL. Testade då med clearblue och fick en glad gubbe :)
Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI