• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • Fral13

Som ser ett sträck till alltså? Jag vågar knappt tro min ögon.

• Ciconiidae
    Fral13 skrev 2017-07-19 01:52:08 följande:

Grattis! :)
  • Fral13

Tack! Jag kände det på mig. Men kan ändå inte riktigt tro det :) :D

• LovisaTilda

BIM -4

Vaknade inatt av att jag var sjukt kissenödig. Sprang på toa och när jag var klar kändes det fortfarande som att jag skulle kissa ner mig. Fick rosa på pappret när jag torkade mig. Skit tänkte jag, urinvägsinfektion. Låg och kände mig sådär sjukt kissenödig i en timme innan det släppte, men nu på morgonen känns det bättre. Har ändå ringt vc. Kissade i ett glas för att kolla färgen på urinen och passade på att ta ett test.

Hur vanligt är det med spökstreck på testlagrets stickor? För här ser jag definitivt ett streck utan att anstränga ögat. Får dock ingen bra bild :O

Vad säger ni?

• Milou3
    LovisaTilda skrev 2017-07-19 07:55:17 följande:

BIM -4

Vaknade inatt av att jag var sjukt kissenödig. Sprang på toa och när jag var klar kändes det fortfarande som att jag skulle kissa ner mig. Fick rosa på pappret när jag torkade mig. Skit tänkte jag, urinvägsinfektion. Låg och kände mig sådär sjukt kissenödig i en timme innan det släppte, men nu på morgonen känns det bättre. Har ändå ringt vc. Kissade i ett glas för att kolla färgen på urinen och passade på att ta ett test.

Hur vanligt är det med spökstreck på testlagrets stickor? För här ser jag definitivt ett streck utan att anstränga ögat. Får dock ingen bra bild :O

Vad säger ni?

Testet är positivt iaf! :) grattis, hoppas det ökar fint!
  • LovisaTilda
    Milou3 skrev 2017-07-19 07:59:18 följande:

Testet är positivt iaf! :) grattis, hoppas det ökar fint!

Omg :O trodde inte det skulle bli nåt denna månaden då vi bara hann ha sex 2-3 dagar före äl. Strecket är svagt rosa i verkligheten, och det blir det väl ingen om det är spök? Och inte kan väl en eventuell urinvägsinfektion påverka testet? :S
  • Milou3
    LovisaTilda skrev 2017-07-19 08:02:24 följande:

Omg :O trodde inte det skulle bli nåt denna månaden då vi bara hann ha sex 2-3 dagar före äl. Strecket är svagt rosa i verkligheten, och det blir det väl ingen om det är spök? Och inte kan väl en eventuell urinvägsinfektion påverka testet? :S

Nej du kan vara lugn! Det är positivt! Men de rosa du fick på pappret, var det flytningar eller från kisset? Och har det kommit mer?
  • LovisaTilda
    Milou3 skrev 2017-07-19 08:36:05 följande:

Nej du kan vara lugn! Det är positivt! Men de rosa du fick på pappret, var det flytningar eller från kisset? Och har det kommit mer?

Det var ju mitt i natten men jag tror det var kisset. Pappret blev liksom blött rosafärgat. Det har inte kommit mer, men färgen på morgonens urin tyder på blod i urinet. jag har fått tid till vc 10.30. Kanske kan de ta ett grav-test samtidigt? ;)
  • Milou3
    LovisaTilda skrev 2017-07-19 08:40:28 följande:

Det var ju mitt i natten men jag tror det var kisset. Pappret blev liksom blött rosafärgat. Det har inte kommit mer, men färgen på morgonens urin tyder på blod i urinet. jag har fått tid till vc 10.30. Kanske kan de ta ett grav-test samtidigt? ;)

Sist jag var gravid fick jag urininfektion! Fast inget blod i urinet. Du är garanterat gravid :)
  • Iris88
    Fral13 skrev 2017-07-19 01:52:08 följande:

Stort grattis! Vad härligt!
Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI