• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • Sere

Jag har BIM på tisdag nästa vecka. Kan fan inte vänta längre. Känner verkligen att det är nåt. Har molande kramper i magen sedan flera dagar tillbaka. Men vågar samtidigt inte hoppas. Hur det än blir kommer jag bli så fruktansvärt besviken om det inte blev nåt. Nån mer som har BIM den 25/7?

• Christina30

Spännande att läsa hur det går för alla!

Jag är på bim -2 idag och hade lovat mig själv att inte testa förens bim/bim+1 men kunde så klart inte hålla mig. Testade med analogt test som så klart var negativt. Men mensen lyser med din frånvaro!

• Iris88

Ujuj vad spännande! Kul med några plus och sen vi som fortfarande inte vet.

Jag är på dag 28 i cykeln idag. Vet ju inte riktigt när mensen ska dyka upp då den varierar från gång till gång. Det blir inget test innan dag 34 i alla fall. :)

Har några symptom som skulle kunna vara tecken på graviditet men som lika gärna skulle kunna förklaras av andra orsaker. Så, jag förbereder mig på att det inte blir något. Samtidigt som jag allra innerst inne hoppas. :-P

• Sere
    Iris88 skrev 2017-07-19 12:46:25 följande:

Ujuj vad spännande! Kul med några plus och sen vi som fortfarande inte vet.

Jag är på dag 28 i cykeln idag. Vet ju inte riktigt när mensen ska dyka upp då den varierar från gång till gång. Det blir inget test innan dag 34 i alla fall. :)

Har några symptom som skulle kunna vara tecken på graviditet men som lika gärna skulle kunna förklaras av andra orsaker. Så, jag förbereder mig på att det inte blir något. Samtidigt som jag allra innerst inne hoppas. :-P

Min cykel är också 34 dagar... evighetslång känns det som haha. Vad har du för symptom? Jag har dov värk i magen varje dag sedan några dar efter ÄL. Nån annan som har det eller som haft det som gravidsymptom?
  • Chrwife

Alltså jag kanske har plussat! Fick svagt på babyplans testa tidigt igår... men jag har inte BIM för än 24/7 så det känns ju lite tidigt.

Vill vänta några dagar till för att se om det visar något eller ev starkare, men såå svårt det är när man fått den där första lilla indikationen!!

Någon annan som har erfarenhet av Babyplans tester?

• LovisaTilda
    Milou3 skrev 2017-07-19 09:49:17 följande:

Har BIM i dag men är inte gravid. Känner att mensen är på g tyvärr. Men nästa äl är redan om 12 dagar så ska börja ladda om och börja ett lite hälsosammare liv efter helgen! Mer motion, mindre smågodis, färre glas rosé och sluta röka helt!

Men du, så länge mensen håller sig borta så finns ju hoppet!! <3
  • Iris88
    Sere skrev 2017-07-19 13:29:23 följande:

Min cykel är också 34 dagar... evighetslång känns det som haha. Vad har du för symptom? Jag har dov värk i magen varje dag sedan några dar efter ÄL. Nån annan som har det eller som haft det som gravidsymptom?

• XAHHA92
    Chrwife skrev 2017-07-19 13:48:23 följande:

Alltså jag kanske har plussat! Fick svagt på babyplans testa tidigt igår... men jag har inte BIM för än 24/7 så det känns ju lite tidigt.

Vill vänta några dagar till för att se om det visar något eller ev starkare, men såå svårt det är när man fått den där första lilla indikationen!!

Jag fick tyvärr två spökstreck med de förra månaden :( Blev också helt chokad då det var vårt 14.e försök men jag var inte gravid.
  • Iris88
    Sere skrev 2017-07-19 13:29:23 följande:

Åh, fick iväg svaret innan jag ens hann skriva :P

Haha japp, det är en lång väntan. Humöret har varit kaos och så har jag som små stickningar i tjejmagen. Men det som är märkligast är alla finnar. Jag har nästan aldrig finnar och nu är hela hakan full. Det kan kanske förklaras med att de renoverar ventilationen på jobbet och att det blivit konstigt i ansiktet iofs.

Molvärken som du beskriver är ju lurig. Den får jag innan mens. Men har hört många som har den vid graviditet med. Känns det olika på något sätt? Mycket man inte vet när det är första gången! (-:
  • Iris88
    Chrwife skrev 2017-07-19 13:48:23 följande:

Wohoooooo!
Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI