• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • JeSsOlRo

Så spännade, håller tummarna för oss :) Ska iväg och köpa fler test så fort apoteket öppnar här.

• JeSsOlRo

Här är en bild på testet från igår. Blir inte klok på om det är svagt positivt eller bara ett spökstreck.

• Celegans
    Mudcakemonster skrev 2017-07-20 16:27:42 följande:
    Spännande! Vad har du för symptom? :) håller tummarna!
    Tack så mycket! :) Jag har haft en del molande värk i magen till och från varje dag den senaste veckan. Brösten har växt mycket och är ömma. Har aldrig halsbränna annars men känt av det några gånger nu, och var lite illamående vid ett par tillfällen den här veckan, men på eftermiddag och kväll (alltså inte morgonillamående). Har även fått en hel del finnar. Men många av de symptomen kan ju dock vara tecken på att mensen är påväg lika gärna. Inbillar mig dock att brösten inte brukar växa så pass tidigt i vanliga fall och jag brukar inte ha så mycket magont.

Hur ser det ut för dig? :)
  • pärlaan
    JeSsOlRo skrev 2017-07-21 07:41:18 följande:

Fast ser nu att det syns nästan inte på bilden :/

Åh, det är jätte svårt att få med svaga steck på bild. Jag hoppas verkligen på tydligare streck för dig! Håll oss uppdaterade! =)
  • Celegans
    Sere skrev 2017-07-21 07:07:01 följande:

Testade idag, 4 dagar innan BIM med Clear blues test som ska funka upp till 5 dagar innan BIM. Solklart negativt. Är det kört nu? Eller kan det fortfarande bli ett plus om några dagar? :(

Jag har ett likadant test hemma (ska testa för första gången den här månaden) och jag har för mig att det stod att det endast är tillförlitligt ca 50% av fallen 5 dagar innan BIM och att det blir mer och mer tillförlitligt desto närmre BIM. Så jag tror det är bäst att ha is i magen och testa max en dag innan BIM. Lycka till! :)
  • Sere
    Celegans skrev 2017-07-21 07:58:51 följande:
    Jag har ett likadant test hemma (ska testa för första gången den här månaden) och jag har för mig att det stod att det endast är tillförlitligt ca 50% av fallen 5 dagar innan BIM och att det blir mer och mer tillförlitligt desto närmre BIM. Så jag tror det är bäst att ha is i magen och testa max en dag innan BIM. Lycka till! :)
    Tack för ditt svar, då ger jag inte upp hoppet än:) testar på tisdag när jag har BIM :)
    Lycka till till dig!
  • JeSsOlRo
    pärlaan skrev 2017-07-21 07:57:19 följande:

Åh, det är jätte svårt att få med svaga steck på bild. Jag hoppas verkligen på tydligare streck för dig! Håll oss uppdaterade! =)

Tack så mycket :) Ja det ska jag göra :)
  • Celegans
    Sere skrev 2017-07-21 08:00:14 följande:
    Tack för ditt svar, då ger jag inte upp hoppet än:) testar på tisdag när jag har BIM :)
    Lycka till till dig!
    Tack så mycket! Jag har BIM på söndag så vi får se vad testet säger..
  • Iris88
    pärlaan skrev 2017-07-21 06:12:39 följande:

BIM typ idag.

Jag tempar ju en del och den har fortf inte sjunkit som den gör i samband med mens, dock har den lagt sig i något mellanland, på 36,36-36,37 två sista dagarna. Ligger runt 35,97-36,17 innan mens och efter 36,45-36,5 "vanliga" månader. Hm!

Testade mig igår - negativt. Känner verkligen inte av att det borde vara mens på G, får molade värk i 3-5 dagar i förväg, däremot är magen stökig högre upp. Och hungrig, varit nå fruktansvärt hungrig det här veckan. Och trött - men det kan lika väl vara längtan efter semestern som slagit in ordentligt :)

Så jahaa, dom här dagarna när man bara vill ha ett plus eller mens är ofantligt låååånga =)

Ha en fin dag!

Kämpa på pärlan! Jag håller med dig, de här dagarna i månaden är inte roliga. :P

Men snart vet du!
Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI