• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • Iris88
    LovisaTilda skrev 2017-07-20 08:11:33 följande:

Nu råder det inga tvivel längre. Liten stegring på testlagrets sticka, och på det digitala står det svart på vitt. BIM -3 idag (eller blir det BIM 12?! Om jag skulle haft mens på söndag?). Känner inga symptom, än. Kan inte riktigt fatta det bevisen till trots. Tredje försöket med tredje barnet. Nu är det bara att hålla tummarna för att det håller hela vägen! :D

Åååååååh grattis!!
  • LovisaTilda
    Iris88 skrev 2017-07-20 16:05:59 följande:

Åååååååh grattis!!

Tusen, tusen tack <3

Hur går det för dig? Vågat testa än?
  • Mudcakemonster
    Celegans skrev 2017-07-20 15:00:54 följande:

Jag hoppar in här. :) BIM 23/7 så börjar närma sig. Första barnet första försöket. Vill egentligen inte hoppas för mycket på ett plus, men samtidigt har jag svårt att tänka på annat. Känt av en del symptom som skulle kunna vara tecken på graviditet. Men det händer ju endel med kroppen innan mens också, så lite svårt att särskilja. Jag har ett grav.test som väntar på mig i en låda hemma, men tänkt testa först på söndag. Hoppas hoppas! 

Spännande! Vad har du för symptom? :) håller tummarna!
  • Iris88
    LovisaTilda skrev 2017-07-20 16:27:28 följande:

Tusen, tusen tack <3

Hur går det för dig? Vågat testa än?

Måste kännas fantastiskt! :)

Nej nej, jag antar att det inte är något så får vi se om jag har fel sen. Men är bara på dag 29. Vet ju inte riktigt när BIM är. :) testar tidigast på onsdag tror jag om inte tant dykt upp då.
  • LovisaTilda
    Iris88 skrev 2017-07-20 18:40:51 följande:

Måste kännas fantastiskt! :)

Nej nej, jag antar att det inte är något så får vi se om jag har fel sen. Men är bara på dag 29. Vet ju inte riktigt när BIM är. :) testar tidigast på onsdag tror jag om inte tant dykt upp då.

Det gör det verkligen! Jag ska hålla tummarna för dig <3
  • JeSsOlRo

Hejsan. Hoppar in här har Bim idag och fick antingen ett super svagt positivt eller spökstreck imorse. Ska köpa ett nytt test imorgon. Inte försökt ordentligt men det är 3:e månaden utan skydd.

• pärlaan

BIM typ idag.
    Jag tempar ju en del och den har fortf inte sjunkit som den gör i samband med mens, dock har den lagt sig i något mellanland, på 36,36-36,37 två sista dagarna. Ligger runt 35,97-36,17 innan mens och efter 36,45-36,5 "vanliga" månader. Hm!
    Testade mig igår - negativt. Känner verkligen inte av att det borde vara mens på G, får molade värk i 3-5 dagar i förväg, däremot är magen stökig högre upp. Och hungrig, varit nå fruktansvärt hungrig det här veckan. Och trött - men det kan lika väl vara längtan efter semestern som slagit in ordentligt :)

Så jahaa, dom här dagarna när man bara vill ha ett plus eller mens är ofantligt låååånga =)

Ha en fin dag!

• pärlaan
    JeSsOlRo skrev 2017-07-20 20:21:08 följande:

Hejsan. Hoppar in här har Bim idag och fick antingen ett super svagt positivt eller spökstreck imorse. Ska köpa ett nytt test imorgon. Inte försökt ordentligt men det är 3:e månaden utan skydd.

Men så spännande! Håller tummarna! =)
  • Sere

Testade idag, 4 dagar innan BIM med Clear blues test som ska funka upp till 5 dagar innan BIM. Solklart negativt. Är det kört nu? Eller kan det fortfarande bli ett plus om några dagar? :(

• pärlaan
    Sere skrev 2017-07-21 07:07:01 följande:

Testade idag, 4 dagar innan BIM med Clear blues test som ska funka upp till 5 dagar innan BIM. Solklart negativt. Är det kört nu? Eller kan det fortfarande bli ett plus om några dagar? :(

Vänta och se, testa igen om tre dagar eller efter BIM. Jag håller tummarna att det bara är din hormonnivå som fortfarande är för låg =)
Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI