• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • pärlaan
    Iris88 skrev 2017-07-21 08:12:33 följande:
    Kämpa på pärlan! Jag håller med dig, de här dagarna i månaden är inte roliga. :P

Men snart vet du!

Ja, helgen får gärna bjuda på det ena eller andra :)

Fördelen är att ju senare mensen kommer, ju senare blir nästa ÄL, för om jag skulle följa min normala cykel nu så är min sambo borta hela nästa ÄL och sånt vill man ju inte missa :)

Hur går det för dig, du visste inte exakt när BIM är? Hur mår du?

• Iris88
    pärlaan skrev 2017-07-21 08:21:49 följande:

Ja, helgen får gärna bjuda på det ena eller andra :)

Fördelen är att ju senare mensen kommer, ju senare blir nästa ÄL, för om jag skulle följa min normala cykel nu så är min sambo borta hela nästa ÄL och sånt vill man ju inte missa :)

Hur går det för dig, du visste inte exakt när BIM är? Hur mår du?

Oj, ja men då får vi hoppas att den håller sig borta ett tag till av antingen den ena eller andra orsaken. :)

Jag är på dag 30. Har ju hänt förr så har inga större förhoppningar. BIM kan vara idag eller om 4 dagar.

Mår bra förutom en fruktansvärd hunger hela tiden, blir liksom aldrig mätt och så alla vackra finnar i mitt ansikte. :P

Det som gör det lite extra spännande den här månaden är att vi kollade äl med stickor och prickade in den rätt så bra.

Min sambo har visst funderat på ett flicknamn ifall vi skulle få en flicka någon gång. Det valde han att slänga ur sig igår. Det var så fint, fick ont i hjärtat av längtan. :)
  • pärlaan
    Iris88 skrev 2017-07-21 08:50:50 följande:
    Oj, ja men då får vi hoppas att den håller sig borta ett tag till av antingen den ena eller andra orsaken. :)

Jag är på dag 30. Har ju hänt förr så har inga större förhoppningar. BIM kan vara idag eller om 4 dagar.

Mår bra förutom en fruktansvärd hunger hela tiden, blir liksom aldrig mätt och så alla vackra finnar i mitt ansikte. :P

Det som gör det lite extra spännande den här månaden är att vi kollade äl med stickor och prickade in den rätt så bra.

Min sambo har visst funderat på ett flicknamn ifall vi skulle få en flicka någon gång. Det valde han att slänga ur sig igår. Det var så fint, fick ont i hjärtat av längtan. :)
    Man kan verkligen bli knasig på när den ska diffa lite dagar, jag har fått ganska bra koll på min lutealfas så brukar kunna räkna ut ganska exakt.

Haha jag är också jätte hungrig, men.. försöker säga till mig själv att det kanske är inbillning, orkar inte med det här med att vara skengravid.

Åh! Det är mysigt när dom bekräftar att dom också längtar, drömmer och vill Hjärta
  • Ciconiidae

Är illamående idag, var inte det förra graviditeten så hade hoppats på att slippa. Tkr mig börja se ett streck, eller? Bredvid är äl-testet för att markera linjen då det tyvärr är en liten reva i testet som förvillar. Väldigt tidigt än, äl+8. Är väldigt spänd över kommande dgr.

• JeSsOlRo

Precis gjort ett nytt test. Fortfarande väldigt svagt men visst ser man något där?

• pärlaan
    JeSsOlRo skrev 2017-07-21 11:25:25 följande:

Precis gjort ett nytt test. Fortfarande väldigt svagt men visst ser man något där?

Jo men nu så...Åh så roligt, grattis! Baby{#emotions_dlg.flower}
  • JeSsOlRo

Tack :) Nästan lite svårt att tro, känns fortfarande som mensen ska komma närsom.

• pärlaan
    JeSsOlRo skrev 2017-07-21 12:01:39 följande:

Tack :) Nästan lite svårt att tro, känns fortfarande som mensen ska komma närsom.

Så hade jag när jag väntade min dotter, hade mensvärk innan och flera veckor efter pluset. BM sa åt mig att vila och att det inte var någon fara då livmodern växer men att jag skulle höra av mig om det började blöda något. Lycka till nu =)

• Ciconiidae
    JeSsOlRo skrev 2017-07-21 11:25:25 följande:

Väldigt fin stegring :) grattis!
Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI