• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • JeSsOlRo
    Ciconiidae skrev 2017-07-21 12:29:39 följande:

Väldigt fin stegring :) grattis!

Tack så mycket :) Har lite svårt att ta in det bara.
  • Mudcakemonster
    Celegans skrev 2017-07-21 07:52:18 följande:

Tack så mycket! :) Jag har haft en del molande värk i magen till och från varje dag den senaste veckan. Brösten har växt mycket och är ömma. Har aldrig halsbränna annars men känt av det några gånger nu, och var lite illamående vid ett par tillfällen den här veckan, men på eftermiddag och kväll (alltså inte morgonillamående). Har även fått en hel del finnar. Men många av de symptomen kan ju dock vara tecken på att mensen är påväg lika gärna. Inbillar mig dock att brösten inte brukar växa så pass tidigt i vanliga fall och jag brukar inte ha så mycket magont.

Hur ser det ut för dig? :)

Ojj det låter ku verkligen lovande, en massa symptom :) tänker du hålla dig med att testa till söndag? Det måste väl klia i fingrarna vid det här laget.

Här går det fint, evigeher till bim men har en känsla av att vi lyckades pricka in denna månad (första gången med äl stickor). Har haft en temp på 37,2 sedan äl typ så det är ju lovande.
  • pärlaan
    Mammamamma12 skrev 2017-07-21 12:38:41 följande:
    Testade mig igen idag, men strecket fortfarande väldigt svagt.
    Må vara lite svagt, men det är ju där och det är det som räknas :) så mysigt, grattis! {#emotions_dlg.flower}
  • Iris88

Åh grattis till er som plussat!

Här kom tanten idag. Vet inte riktigt vad jag ska känna eller tänka. Men nu vet jag iaf.

• Celegans
    Mudcakemonster skrev 2017-07-21 12:59:32 följande:

Ojj det låter ku verkligen lovande, en massa symptom :) tänker du hålla dig med att testa till söndag? Det måste väl klia i fingrarna vid det här laget.

Här går det fint, evigeher till bim men har en känsla av att vi lyckades pricka in denna månad (första gången med äl stickor). Har haft en temp på 37,2 sedan äl typ så det är ju lovande.

Är det första barnet? :) Håller tummarna!

Jag har bestämt mig för att testa imorgon bitti. Är nervös och pirrig minst sagt!
  • JeSsOlRo
    Celegans skrev 2017-07-21 15:30:20 följande:

Jag har bestämt mig för att testa imorgon bitti. Är nervös och pirrig minst sagt!

Så spännade, jag ska hålla tummarna för dig :)
  • Celegans
    JeSsOlRo skrev 2017-07-21 15:42:31 följande:

Så spännade, jag ska hålla tummarna för dig :)

Tack så mycket!! :)
  • Sere
    Celegans skrev 2017-07-21 15:30:20 följande:
    Är det första barnet? :) Håller tummarna!

Håller oxå tummarna för dig!
Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI