• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • Celegans
    Sere skrev 2017-07-21 15:55:37 följande:

Håller oxå tummarna för dig!

Tack så mycket! :)
  • LovisaTilda
    Iris88 skrev 2017-07-21 15:24:19 följande:

Åh grattis till er som plussat!

Här kom tanten idag. Vet inte riktigt vad jag ska känna eller tänka. Men nu vet jag iaf.

Åh nej :( tråkigt att höra. Hopps att augusti blir er månad <3
  • Celegans

Negativt test idag, blev nästan förvånad. Är dock första försöket att skaffa barn. Mensen har inte kommit och bör dyka upp idag eller imorgon. Förhoppningsvis har jag bara låga hcg-nivåer i nuläget. Blir att testa nästa vecka igen, om det fortfarande är aktuellt vill säga.

• pärlaan

Imorse hade tempen sjunkit till mensdags, så idag kommer mensen. Och vi sa att det gör absolut ingenting, BF hade blivit fyra dagar efter min dotterns födelsedag, vill ju gärna inte inkräkta på hennes dag :)

• Chrwife

Kanske inte borde vara någon tvekan längre! Men kommer inte tro det för än mensen är sen... Hjälp!! :D

BIM -2 idag, det övre är ett "testa tidigt" och det andra ett vanligt.

Håller tummarna och skickar kramar till alla er andra!

• Entusiastisk

Inväntade mensen som skulle kommer senast idag(har pendlat mellan 27-31 dagars cykel) men tänkte att jag lika gärna kunde ta ett graviditetstest då jag fick med det i ett paket jag köpte med ägglossningstest..

Vi fick bara till en enda gång kring äl denna månaden medan vi förra månaden hade sex var och varannan dag likaså månaden innan det. Jag testade tidigt 7-8 dagar och 9-10 dagar efter ber. äl. Dessa visade negativt och därmed inväntade jag bara mensen...

så fort jag testat idag och jag lagt stickan visade det starkt positivt :O:O:O

Jag började stortjuta och sprang in till min sambo och pussade på honom och berättade för honom att "vet du va? Du ska bli pappa"
    Vi är så lyckliga att vi knappt vågar tro det..

De första 2 månaderna blev jag väldigt deppig varje gång mensen kom men denna månaden bestämde jag mig för att det fick ta den tid den tog och att vår tur kom... men jag trodde aldrig i mina vildaste fantasier att det skulle gå såhär fort :O

Ni som kämpar och känner er förtvivlade, det kommer bli er tur, detta trodde jag aldrig och dessutom på ett försök när vi varit så "duktiga" varje månad med sex så ofta..

Stötta varandra<3 Ni kommer fixa det! Min sambo stöttade mig hela tiden och sa att fast att vi prickar exakt rätt så är det fortfarande 1 på 3 så det kommer snart bli vår tur...

Stor kram till er som inte plussar denna månaden, nästa månad är det er tur <3 Hoppas vi ses i någon gravidtråd<3

• Celegans
    Entusiastisk skrev 2017-07-22 09:29:23 följande:

Inväntade mensen som skulle kommer senast idag(har pendlat mellan 27-31 dagars cykel) men tänkte att jag lika gärna kunde ta ett graviditetstest då jag fick med det i ett paket jag köpte med ägglossningstest..

Vi fick bara till en enda gång kring äl denna månaden medan vi förra månaden hade sex var och varannan dag likaså månaden innan det. Jag testade tidigt 7-8 dagar och 9-10 dagar efter ber. äl. Dessa visade negativt och därmed inväntade jag bara mensen...

Jag började stortjuta och sprang in till min sambo och pussade på honom och berättade för honom att "vet du va? Du ska bli pappa"

De första 2 månaderna blev jag väldigt deppig varje gång mensen kom men denna månaden bestämde jag mig för att det fick ta den tid den tog och att vår tur kom... men jag trodde aldrig i mina vildaste fantasier att det skulle gå såhär fort :O

Ni som kämpar och känner er förtvivlade, det kommer bli er tur, detta trodde jag aldrig och dessutom på ett försök när vi varit så "duktiga" varje månad med sex så ofta..

Stötta varandra<3 Ni kommer fixa det! Min sambo stöttade mig hela tiden och sa att fast att vi prickar exakt rätt så är det fortfarande 1 på 3 så det kommer snart bli vår tur...

Stor kram till er som inte plussar denna månaden, nästa månad är det er tur <3 Hoppas vi ses i någon gravidtråd<3

Tack vad gullig du är med ditt peppande inlägg. <3 Och stort grattis till dig!!
  • Milou3
    Entusiastisk skrev 2017-07-22 09:29:23 följande:

Stort grattis! :)
Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI