• längtarefternr2

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hejsan, hur många här inne är det som planerar ett plus nu i juli? Jag har precis haft ägglossning och jag hoppas vi lyckades pricka in, har beräknad mens den 8 juli, några fler som planerar att plussa nu i juli och vill följas åt?

Har nu 10 dagar kvar till mens och brukar få ömma bröst minst en vecka före men ännu inte fått det så jag hoppas det tagit sig, känner mej mer uppblåst och lite typ träningsvärk/molvärk nere i magen. Men jag ska inte dra några förhastade slutsatser.

Vet bara att jag har tidigare haft lätt att bli gravid så länge man prickat ägglossningen då ^^

Vore roligt om någon vill följas åt :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017
  • Wunja
    Amanda87 skrev 2017-07-07 08:49:04 följande:

Stort grattis igen! :)

Nu känner jag av mensvärk så jag väntar med grav-test och inväntar fröken röd... Vi har en dotter född mars 2016.

Tack! :)

Åh men jag gick ju också omkring med mensvärk, kan ju vara växtvärk. Håll ut :)
  • Stenbock7

Tjejer, fler än jag som testar som en galning alldeles för tidigt? :( Nu har jag testat måndag, onsdag och idag, fredag. Alla negativa såklart, men har inte BIM förrän 12 juli.. däremot känner jag på mig att det inte är något, hoppas alldeles för mycket på midsommarmyset 23 och 24 juni, trots att ÄL var först 27-28 juni.

Varför kan det inte bara vara så enkelt att bli gravid som man trodde förut? När man trodde att det räckte med att en kille typ låg naken jämte en så blev man gravid haha

• drömlily

Nu hoppar jag in här!

Jag är nu på BIM+9 men fortfarande inget plus. Testade först på BIM +3 och gick sedan till barnmorskan och fick negativt även där och igår testade jag med CB tidigt test som ska vara extra känsligt vad jag förstår, men fortfarande inget plus. Hoppas fortarande på ett plus men borde ju fått plus vid det här laget om jag är gravid... Vill så gärna ha ett plus!

Är det någon av er som först testat negativt efter BIM för att sedan få ett plus och hur sent fick ni plus?

Vi ha lite hopp...

• Stenbock7
    Amanda87 skrev 2017-07-07 10:33:11 följande:

Blir en stor strawberry daquari för mig ikväll!

På att snart igen! <3

Åh, bra där! Njut av det tills nästa försök. Så fort min mens kommit ska jag gå på uteservering och beställa en stor mojito, sen blir det alkoholfritt tills ÄL igen :)
  • Wunja
    Amanda87 skrev 2017-07-07 10:33:11 följande:

Blir en stor strawberry daquari för mig ikväll!

På att snart igen! <3

Kom tant röd eller?
  • Mawie
    drömlily skrev 2017-07-07 10:24:26 följande:

Nu hoppar jag in här!

Jag är nu på BIM+9 men fortfarande inget plus. Testade först på BIM +3 och gick sedan till barnmorskan och fick negativt även där och igår testade jag med CB tidigt test som ska vara extra känsligt vad jag förstår, men fortfarande inget plus. Hoppas fortarande på ett plus men borde ju fått plus vid det här laget om jag är gravid... Vill så gärna ha ett plus!

Är det någon av er som först testat negativt efter BIM för att sedan få ett plus och hur sent fick ni plus?

Vi ha lite hopp...

Förra gången testade jag mig neg bim+3

När mina bröst svullnad till upp inte gick att snudda någonting och

när jag slockna framför tv soffan

vilket jag annars aldrig gör tyckte killen att jag skulle testa igen bim+12, då var det positivt.

Har haft oregelbunden mensc. som ung och sen jag slutat med p-piller.
  • drömlily
    Mawie skrev 2017-07-07 11:52:12 följande:
    Förra gången testade jag mig neg bim+3

När mina bröst svullnad till upp inte gick att snudda någonting och

när jag slockna framför tv soffan

vilket jag annars aldrig gör tyckte killen att jag skulle testa igen bim+12, då var det positivt.

Har haft oregelbunden mensc. som ung och sen jag slutat med p-piller.
    Åh tack! Då kanske det finns hopp ändå... Ska försöka vänta några dagar och sen testa igen :)
  • Hha15
    Wunja skrev 2017-07-07 08:23:13 följande:

Kan fan inte tro det, jag är gravid! Wow :D

Stort grattis!!! :)
  • Hha15
    Hanna01 skrev 2017-07-07 08:33:41 följande:

I går mådde jag inte bra alls, ont i ljumskar, ländryggen och som mensvärk i magen. Även lite illamående. Men det gick över under dagen. Värken i ljumskarna är fortfarande kvar.

I morse tog jag ett test bara för att, ett Babyplan tidigt test, som jag fick med när jag beställde ett clearblue. Kan ana ett streck men vågar inte hoppas på för mycket :/ det är ju ändå väldigt tidigt för att testa.

Spännande! :) har du barn sen tidigare? Isf hur kände du då?

Jag tyckte jag kände ilningar "nertill" igår o detta sitter fortfarande i... Vet inte om det kan va ett tecken. Aldrig känt så förut.
Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017