• längtarefternr2

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hejsan, hur många här inne är det som planerar ett plus nu i juli? Jag har precis haft ägglossning och jag hoppas vi lyckades pricka in, har beräknad mens den 8 juli, några fler som planerar att plussa nu i juli och vill följas åt?

Har nu 10 dagar kvar till mens och brukar få ömma bröst minst en vecka före men ännu inte fått det så jag hoppas det tagit sig, känner mej mer uppblåst och lite typ träningsvärk/molvärk nere i magen. Men jag ska inte dra några förhastade slutsatser.

Vet bara att jag har tidigare haft lätt att bli gravid så länge man prickat ägglossningen då ^^

Vore roligt om någon vill följas åt :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017
  • Hormonkarusellen

En till, första försök med äl - dvs har inte haft det innan, har pco-liknande äggband eller hur nu gyn beskrev det. Fick letrozol och i måndags konstaterades att äl skett - appen tror det var i torsdags och i lördags hade jag ont runt äggstockarna... så där någon gång lär det ju skett. Hade en tjock slemhinna, så hoppas det är positivt

Just nu känner jag mig sjukt svullen, men det beror nog mer på att jah klämt i mig mer än en halv påse chips, än att jag har några tidiga symptom hoppas hoppas, så länge som man väntat och längtat och ändå är det först nu som man liksom kan känna att försöken är "på riktigt", eftersom det äntligen kan leda till en graviditet

Håller tummarna för er andra! Är det någon annan här som äter letrozol eller får hjälp på annat sätt?

• JeJeMeister

Här!

Hade ägglossning typ sista helgen i juni, BIM är den 10-12e juli någonting så nu hoppas jag på plus!

Köpte tidiga testa för att kunna testa redan nästa vecka (hoppas hoppas hoppas)

• längtarefternr2
    Mawie skrev 2017-07-05 13:41:42 följande:

Tack! tänker också vänta med att testa.

Kul att vi har bim samtidigt:D

Skrev ju fel, har 3 dagar kvar till bim, men en dag hit eller dit ^^,
  • Amser

Hej! Ny här och har gjort IVF. Är idag på RD 7 med en blastocyst. Tjuvtestade idag och det blev - vad jag kan se - ett väldigt svagt plus på Testlagrets stickor. Har dock i princip inga symptom annat än från hormonerna efter IVF.

• Amser
    Amser skrev 2017-07-06 05:39:44 följande:

Hej! Ny här och har gjort IVF. Är idag på RD 7 med en blastocyst. Tjuvtestade idag och det blev - vad jag kan se - ett väldigt svagt plus på Testlagrets stickor. Har dock i princip inga symptom annat än från hormonerna efter IVF.

Och i tillägg till ovan: BIM är den 8 juli.
  • Den som väntar på något gott

Jag väntar också på + i juli. Eller rättare sagt... jag har väntat i 1,5år ????

Jag hade ägglossning 1a juli, men missade den nästan då vi hade mycket att stå i.

Nu är det snart mensdags för många.

Berätta gärna hur det går ??

• längtarefternr2
    blondi99 skrev 2017-07-05 19:50:08 följande:

Nähä där kom mensen igen. Bara påt igen. Lycka till ni andra :)

Nej vad tråkigt, hoppas du får plussa nästa månad :)
  • längtarefternr2
    Den som väntar på något gott skrev 2017-07-06 09:18:04 följande:

Jag väntar också på + i juli. Eller rättare sagt... jag har väntat i 1,5år ????

Jag hade ägglossning 1a juli, men missade den nästan då vi hade mycket att stå i.

Nu är det snart mensdags för många.

Berätta gärna hur det går ??

Oj 1,5 år är ju ganska länge, jag hoppas verkligen ni får plussa snart. Får ni nån hjälp efter att ha försökt så länge?

Jag har bim om 2 dagar så det är nära nu :D
  • Mawie

Blödning i dag, tidig för att vara mens, ska väl vara första gången någonsin

att min mens är tidig??

Får vänta och se om det kommer i gång lite mer

Suck!

Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017