• längtarefternr2

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hejsan, hur många här inne är det som planerar ett plus nu i juli? Jag har precis haft ägglossning och jag hoppas vi lyckades pricka in, har beräknad mens den 8 juli, några fler som planerar att plussa nu i juli och vill följas åt?

Har nu 10 dagar kvar till mens och brukar få ömma bröst minst en vecka före men ännu inte fått det så jag hoppas det tagit sig, känner mej mer uppblåst och lite typ träningsvärk/molvärk nere i magen. Men jag ska inte dra några förhastade slutsatser.

Vet bara att jag har tidigare haft lätt att bli gravid så länge man prickat ägglossningen då ^^

Vore roligt om någon vill följas åt :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017
  • längtarefternr2
    Stenbock7 skrev 2017-07-07 10:19:48 följande:

Tjejer, fler än jag som testar som en galning alldeles för tidigt? :( Nu har jag testat måndag, onsdag och idag, fredag. Alla negativa såklart, men har inte BIM förrän 12 juli.. däremot känner jag på mig att det inte är något, hoppas alldeles för mycket på midsommarmyset 23 och 24 juni, trots att ÄL var först 27-28 juni.

Varför kan det inte bara vara så enkelt att bli gravid som man trodde förut? När man trodde att det räckte med att en kille typ låg naken jämte en så blev man gravid haha

Jag tror vi får göra en ny tråd för oss som inte plussat i juli, jag tror nu att jag inte är gravid, allt ja känt förut är så gott som bortblåst, lite molande mensvärk som ja även brukar kunna ha innan mens :( så jag är nu inställd på att mensen kommer. Men med litet, ytterst litet hopp att den inte kommer alls... men saker åh ting brukar ha en förmåga att skita sig när det gäller nått som ja vill :/ usch vad deppad ja känner mej.

Har sagt åt mej själv att jag inte ska bli ledsen eller besviken om ja inte blir gravid men detta är nått ja länge velat så det är ju svårt oxå men jag vet att nångång i år ska jag plussa iaf, den saken är klar ;)

Men samtidigt jätte glad åt alla som fått sina plus :)
  • Amanda87
    längtarefternr2 skrev 2017-07-07 14:32:41 följande:

Jag tror vi får göra en ny tråd för oss som inte plussat i juli, jag tror nu att jag inte är gravid, allt ja känt förut är så gott som bortblåst, lite molande mensvärk som ja även brukar kunna ha innan mens :( så jag är nu inställd på att mensen kommer. Men med litet, ytterst litet hopp att den inte kommer alls... men saker åh ting brukar ha en förmåga att skita sig när det gäller nått som ja vill :/ usch vad deppad ja känner mej.

Har sagt åt mej själv att jag inte ska bli ledsen eller besviken om ja inte blir gravid men detta är nått ja länge velat så det är ju svårt oxå men jag vet att nångång i år ska jag plussa iaf, den saken är klar ;)

Jag är med i den nya gruppen i så fall!
  • längtarefternr2
    Amanda87 skrev 2017-07-07 15:44:02 följande:

Jag är med i den nya gruppen i så fall!

Härligt, skönt att vi kan peppa åh stötta varandra.

Jag borde veta efter helgen om jag följer med till den nya gruppen, vilket jag tror, så får ja väl hoppas på bättre lycka för alla oss andra nästa månad <3

Men det har liksom varit sååå konstigt denna månad, inga tok ömma bröst efter ägglossning som ja brukar få, ingen "ägglossnings smärta" nere i magen. Har liksom haft molande värk, upplevt att ja varit mer kissnödig, samt att det har infunnit sig en typ "brännande" känsla i typ livmodern, och att det har känts som elstötar i slidan, obehagligt. Säkert glömt nånting ^^ men inte alls som det brukar ha varit. Men nångång ska de väl vara första gången åh ^^,

Och till er som plussat redan, stort grattis <3

Åh vi som inte plussat, vi ger inte upp, vi fortsätter att kämpa, det va bara inte våran tid just nu ;)
  • Stenbock7
    längtarefternr2 skrev 2017-07-07 15:58:28 följande:

Härligt, skönt att vi kan peppa åh stötta varandra.

Jag borde veta efter helgen om jag följer med till den nya gruppen, vilket jag tror, så får ja väl hoppas på bättre lycka för alla oss andra nästa månad <3

Men det har liksom varit sååå konstigt denna månad, inga tok ömma bröst efter ägglossning som ja brukar få, ingen "ägglossnings smärta" nere i magen. Har liksom haft molande värk, upplevt att ja varit mer kissnödig, samt att det har infunnit sig en typ "brännande" känsla i typ livmodern, och att det har känts som elstötar i slidan, obehagligt. Säkert glömt nånting ^^ men inte alls som det brukar ha varit. Men nångång ska de väl vara första gången åh ^^,

Och till er som plussat redan, stort grattis <3

Åh vi som inte plussat, vi ger inte upp, vi fortsätter att kämpa, det va bara inte våran tid just nu ;)

Jag följer också med till nya tråden i så fall <3
  • Cecini87
    längtarefternr2 skrev 2017-06-28 23:20:05 följande:

Hejsan, hur många här inne är det som planerar ett plus nu i juli? Jag har precis haft ägglossning och jag hoppas vi lyckades pricka in, har beräknad mens den 8 juli, några fler som planerar att plussa nu i juli och vill följas åt?

Har nu 10 dagar kvar till mens och brukar få ömma bröst minst en vecka före men ännu inte fått det så jag hoppas det tagit sig, känner mej mer uppblåst och lite typ träningsvärk/molvärk nere i magen. Men jag ska inte dra några förhastade slutsatser.

Vet bara att jag har tidigare haft lätt att bli gravid så länge man prickat ägglossningen då ^^

Vore roligt om någon vill följas åt :)

Följer också med då. Tog ett grsvtest nyss från gravititetskollen. Kan inte hålla mig. Det vart ju självklart negativit. Tog ett extra känsligt igår med em urin, negativt. Bim den 13. Läste att jag plussat i vecka 5 med döttrarna. Så vet inte.... är fruktansvärt trött. Tycker att brösten ser blåare ut men det är väll som man fiskar symptomer. Gud låt det gå för oss!
  • längtarefternr2
    Stenbock7 skrev 2017-07-07 16:07:27 följande:

Jag följer också med till nya tråden i så fall <3

Underbart <3

Vi väntar till slutet av juli innan vi gör en ny tråd, så får vi se hu många som följer med, vill ju följa här åh se hur många som plussar åh så :)
  • Hormonkarusellen

Följer också med, får se om jag kommer ha hjälp till äl igen, annars finns risken att jag får vänta ändra till augusti för nästa äl. Följer er andra och hoppas på fet bästa bara

• längtarefternr2
    Cecini87 skrev 2017-07-07 16:17:18 följande:

Följer också med då. Tog ett grsvtest nyss från gravititetskollen. Kan inte hålla mig. Det vart ju självklart negativit. Tog ett extra känsligt igår med em urin, negativt. Bim den 13. Läste att jag plussat i vecka 5 med döttrarna. Så vet inte.... är fruktansvärt trött. Tycker att brösten ser blåare ut men det är väll som man fiskar symptomer. Gud låt det gå för oss!

Klart du ska med till nästa tråd om du inte får plusset efter bim, är ju bara den 7 idag ;) så jag tror du är tidigt ute bara :) jaa jag hoppas vi plussar snart, vill så gärna ha en till bebis, ett syskon till dottern <3

Hon har ju ett plast syskon som blir 11 år, så det är ju lite stor ålder skillnad men dom 2 leker grymt bra tillsammans :D hoppas verkligen att vi oxå får plussa snart, våran tid kommer den oxå när vi får ett positivt graviditets test ;)
  • bebis2018
    längtarefternr2 skrev 2017-07-07 14:32:41 följande:

jag hänger med till nästa tråd!
Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017