• längtarefternr2

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hejsan, hur många här inne är det som planerar ett plus nu i juli? Jag har precis haft ägglossning och jag hoppas vi lyckades pricka in, har beräknad mens den 8 juli, några fler som planerar att plussa nu i juli och vill följas åt?

Har nu 10 dagar kvar till mens och brukar få ömma bröst minst en vecka före men ännu inte fått det så jag hoppas det tagit sig, känner mej mer uppblåst och lite typ träningsvärk/molvärk nere i magen. Men jag ska inte dra några förhastade slutsatser.

Vet bara att jag har tidigare haft lätt att bli gravid så länge man prickat ägglossningen då ^^

Vore roligt om någon vill följas åt :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017
  • längtarefternr2
    Felicia1022 skrev 2017-07-03 10:06:00 följande:

Det är graviditetstest :)

Okej, översta kan jag se ett svagt sträck med understa syns ingenting :( prova gör ett nytt om några dagar eller en vecka :) hoppas plusset blir starkare då :D

När har du bim? :D
  • Hanna01
    Felicia1022 skrev 2017-07-03 09:41:12 följande:

Tester överst är från igår kväll och nedersta från imorse. Enligt mina ögon är testet överst positivt men det nedersta typ negativt? Ingen stegring iallafall vad jag kan se :(

Jag ser det översta! Testa igen imorgon bitti :)
  • Love-V1

Har bim om 5 dagar och känner kraftig molvärk, man hoppas!! Eller så är det bara att mensen e påväg :( hur känner ni andra ?

• Love-V1
    Felicia1022 skrev 2017-07-03 09:41:12 följande:

Tester överst är från igår kväll och nedersta från imorse. Enligt mina ögon är testet överst positivt men det nedersta typ negativt? Ingen stegring iallafall vad jag kan se :(

det översta ser ju nästan positivt ut ? :) Läste du av det direkt eller väntade du ?
  • Felicia1022
    längtarefternr2 skrev 2017-07-03 12:34:59 följande:

Okej, översta kan jag se ett svagt sträck med understa syns ingenting :( prova gör ett nytt om några dagar eller en vecka :) hoppas plusset blir starkare då :D

När har du bim? :D

Jaa så konstigt :( haha ja men det är ju så himla svårt att hålla sig från att testa, så spännande ju! BIM på torsdag :)
  • Felicia1022
    Stenbock7 skrev 2017-07-03 12:10:37 följande:

Ser tyvärr inget streck alls :( När har du BIM? Det kanske är för tidigt? Hoppas :)

Okej, på det översta är det ett ganska tydligt streck i verkligheten. men det nedersta ser jag ingenting på :( BIM på torsdag :)
  • Felicia1022
    Love-V1 skrev 2017-07-03 14:43:10 följande:

det översta ser ju nästan positivt ut ? :) Läste du av det direkt eller väntade du ?

Jag löste av det direkt & det ser likadant ut nu som då :) bara att det är torkat. Men det nedersta som är nyast ser jag knappt någonting alls på :(
  • Felicia1022

Nu har jag hållt mig från att kissa sen kl 07:30 imorse, slutar jobbet om ett par timmar. Då ska jag hem & testa :D det är ju faktiskt längre tid än jag sover varje dag, har endast druckit 250ml idag också så hoppas det visar starkare än imorse om det är någonting :)

• Love-V1
    Felicia1022 skrev 2017-07-03 15:01:12 följande:

Jag löste av det direkt & det ser likadant ut nu som då :) bara att det är torkat. Men det nedersta som är nyast ser jag knappt någonting alls på :(

Ja tror du e de !! Såå spännande uppdatera direkt :)) vad har du annars för symptom?
Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017