Cecini87 skrev 2017-07-05 09:57:21 följande:
Håller tummarna för oss alla! Men sen samtidigt kroppen producerar ju inte mer urin baea för att man inbillar sig eller?
Åh kan det inte bara funnits ett snabbare sätt att se o få veta om man lyckats!
Läste i mina döttrars dagböcker o med dem har jag faktiskt inte pussat förrän i v 5-6 så jag ger inte upp.
Jag har ingen aning, man kanske inbillar sig att att man tycker man behöver kissa oftare, så man lurar sig själv, skengravid kanske, på så sätt lurar kroppen och hjärnan :) men jag hoppas att det inte är så ^^
Ja, det önskar jag oxå att det fanns, en livmoder som lyser när det tagit sig, haha ^^
Nä inte ska du ge upp, plusset kommer komma när kroppe är redo att bära ett liv :) innan jag plussade med dottern så trodde jag varje månad att ja va gravid, det va det ända ja tänkte på, tills ja en dag bestämde mej för att "nä nu skiter ja i detta åh börjar träna" (var väldigt överviktig då) och vips så plussade jag dagen innan bim ^^ fick så synliga blodådrar på brösten så jag misstänkte att ja va gravid, plusset va svagt men det va ett plus :D idag har har ja tappat 36 kg och nästan normal vikt uppnådd så borde ha lättare nu :)
Vi kämpar alla mot samma mål, att få det efterlängtade plusset :) ibland tar det längre tid för andra, vissa inte men plusset kommer vi få tillslut :)