• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Vendelay
    mammamalin skrev 2017-09-14 00:26:24 följande:

Precis samma känsla här! Har också 5 dagar till BIM men har inga förhoppningar. Blev så snopen förra månaden när mensen kom, trodde verkligen att jag var gravid..

Preciiiis som för mig. Så förkrossande.
  • FruganD
    rosali84 skrev 2017-09-14 14:06:08 följande:

BIM imorgon. Ja? Nej?

Ja!! Stort grattis!!
  • Bajkal

Låg temp. Konstigt.

Kanske har nåt problem med hormoner.. har sett streck på olika märken till o med. Men blev ju helt övertygad av det där lloyds som kom inom tiden och var svagt lila.

Mår plötsligt illa. I själen. Har fått 3 "tidiga" missfall så börjar ruttna lite nu. Och är ledsen.

• vickanj82

Igår kväll och natt och nu idag har jag ont långt nere i magen och typ lite mellan benen. Det spänner,drar och sticker lite.Så svårt att beskriva. Någon som känner igen det som ett gravid symptom?

• Bajkal
    vickanj82 skrev 2017-09-14 19:15:46 följande:

Igår kväll och natt och nu idag har jag ont långt nere i magen och typ lite mellan benen. Det spänner,drar och sticker lite.Så svårt att beskriva. Någon som känner igen det som ett gravid symptom?

Ja jag! Hade ett MA för ett halvår sen. 13 v. Då hade jag så i början. =)
  • vickanj82
    Bajkal skrev 2017-09-14 19:35:52 följande:

Ja jag! Hade ett MA för ett halvår sen. 13 v. Då hade jag så i början. =)

Åh jag hoppas ? men vill inte ta in för mycket då börjar jag nog inbilla mig saker
  • ereywin
    vickanj82 skrev 2017-09-14 19:15:46 följande:

Jag har så nu så jag hoppas också att det är ett gravidtecken, ska testa på lördag om jag inte har fått någon mens då tänker jag :)
  • vickanj82
    ereywin skrev 2017-09-14 20:09:03 följande:

Jag har så nu så jag hoppas också att det är ett gravidtecken, ska testa på lördag om jag inte har fått någon mens då tänker jag :)

Tänkte också testa på lördag eller söndag. Är då på ca Äl+14
  • Naniismamma

lite rött slemmigt på pappret hela dagen idag när jag torkar mig.. hoppas inte mensen börjar krångla :O har ju inte BIM förräns den 23e :/

• Queva
    rosali84 skrev 2017-09-14 14:06:08 följande:

BIM imorgon. Ja? Nej?

Tydligt ja! Grattis.
Svar på tråden Vi med BIM September 2017