Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Ingen mens i dag tjhoo
Hoppas den inte kommer!!! Skulle ha i dag eller i morgon och jag känner mig gravid om det inte är pms.
Ingen mens i dag tjhoo
Hoppas den inte kommer!!! Skulle ha i dag eller i morgon och jag känner mig gravid om det inte är pms.
BiM -4
Tycker jag ser något :o
OMG vågar inte tro det :D
BiM -4
Tycker jag ser något :o
Jag tycker mig ana ett svagt streck ! Hoppas erkligen på att du får ett starkare snart ! Men jag ser som sagt ett svagt svagt streck ! ??????
Ser!! Vilket testet det?
Håller tummar och tår för att mensen uteblir och du får ett plus !
Själv känner jag ingenting, enligt appen ska min mens komma om 3 dagar . Hade ganska onda hugg Visby livmodertrakten idag som om de spände liksom . Brukar annars ha väldigt ont i brösten och ha mensvärk ca en vecka innan mens men inget sånt nu , det sticker i bröstvårtorna på samma sätt som när jag bärjade få mjölk i dom med förra barnet för 7 år sen :P
Vi är nog lite som er???? Dock bara förnamn klara. : )
Och man får tänka och göra precis som man vill, det har ingen annan att göra med. : ) Det är ju roligt!