• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • vickanj82
    Njcm skrev 2017-09-15 13:28:03 följande:

Åh håller tummarna! Mensvärk kam börja tidigt i graviditeten då livmodern växer :)

Hoppas! Känner mig ovanligt trött i kroppen och huvudet sen igår. Och även yr när jag går upp på morgonen. Är nog skengravid ;)
  • lyckligast80
    Naniismamma skrev 2017-09-15 12:26:42 följande:

Är de fler här som redan har favvonamn till kommande bebis om man får plus?

Vi har alltid haft förnamn o mellannamn bestämda innan vi ens har blivit gravida hehe nu är redan förnamn +2 mellannamn för flicka o pojke bestämda .. Många tkr vi e galna haha men har alltid funkat för oss så well ah haha..

Vi är nog lite som er???? Dock bara förnamn klara. : )

Och man får tänka och göra precis som man vill, det har ingen annan att göra med. : ) Det är ju roligt!
  • Bajkal

Översta morgonens.

Understa nu. Och det syns en skillnad, iaf här när de ligger på bordet.

Kan INTE släppa att det är/har varit något på gång. Förlåt mina spam. Är frustrerad.

Har en tid hos gyn om drygt en v för att kolla om något är synbart fel.

Räknar inte med att någon ser nåt men man vet ju aldrig

.

• AAMLB
    Bajkal skrev 2017-09-15 16:02:56 följande:

Översta morgonens.

Kan INTE släppa att det är/har varit något på gång. Förlåt mina spam. Är frustrerad.

.

Jag ser ett svagt streck på understa ! Håller verkligen tummarna för att det blir starkare och starkare ! ??????
  • AAMLB
    Njcm skrev 2017-09-15 13:06:04 följande:

Ser ni något eller ser man bara de man vill se ?! Taget med FM kiss.

Jag tycker mig ana ett svagt streck ! Hoppas erkligen på att du får ett starkare snart ! Men jag ser som sagt ett svagt svagt streck ! ??????
  • Bajkal
    AAMLB skrev 2017-09-15 18:09:14 följande:

Jag ser ett svagt streck på understa ! Håller verkligen tummarna för att det blir starkare och starkare ! ??????

Aah skönt att det syns även på uppladdningen. :) Jag tycker den eventuella ökningen är långsam och ojämn. Borde ha tagit sig rejält nu om man utgår fr första "spökisen".

Kemisk grav kanske, igen....
  • Bajkal
    Njcm skrev 2017-09-15 13:06:04 följande:

Ser ni något eller ser man bara de man vill se ?! Taget med FM kiss.

Ser!! Vilket testet det?
  • rosali84
    Bajkal skrev 2017-09-15 16:02:56 följande:

Översta morgonens.

.

Tycker jag ser något svagt svagt på nedersta. Här har jag fortsatt testa och har BIM idag.

• Bajkal
    rosali84 skrev 2017-09-15 19:05:37 följande:

Tycker jag ser något svagt svagt på nedersta. Här har jag fortsatt testa och har BIM idag.

Ahaaaa! Men vad häftigt när det slår över som på översta. :D

När jag var gravid (på riktigt, som sen blev MA) testade jag mig bara på skoj och fick ett normalstarkt plus. Blev minst sagt chockad. Haha

Aldrig hållt på så här med massa tester. ^^
  • rosali84
    Bajkal skrev 2017-09-15 19:27:15 följande:

Ahaaaa! Men vad häftigt när det slår över som på översta. :D

När jag var gravid (på riktigt, som sen blev MA) testade jag mig bara på skoj och fick ett normalstarkt plus. Blev minst sagt chockad. Haha

Aldrig hållt på så här med massa tester. ^^

När vi gjort ett "riktigt" försök och jag med säkerhet vet att vi prickat ÄL ordentligt, då kan jag inte hålla mig från att testa en massa. Och ser jag minsta lilla så har jag inte lyckats hålla mig från att fortsätta testa. Tålamod är inte min starka sida ;P
Svar på tråden Vi med BIM September 2017