Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Åh håller tummarna! Mensvärk kam börja tidigt i graviditeten då livmodern växer :)
Är de fler här som redan har favvonamn till kommande bebis om man får plus?
Vi har alltid haft förnamn o mellannamn bestämda innan vi ens har blivit gravida hehe nu är redan förnamn +2 mellannamn för flicka o pojke bestämda .. Många tkr vi e galna haha men har alltid funkat för oss så well ah haha..
Översta morgonens.
Understa nu. Och det syns en skillnad, iaf här när de ligger på bordet.
Kan INTE släppa att det är/har varit något på gång. Förlåt mina spam. Är frustrerad.
Har en tid hos gyn om drygt en v för att kolla om något är synbart fel.
Räknar inte med att någon ser nåt men man vet ju aldrig
.
Översta morgonens.
Kan INTE släppa att det är/har varit något på gång. Förlåt mina spam. Är frustrerad.
.
Ser ni något eller ser man bara de man vill se ?! Taget med FM kiss.
Jag ser ett svagt streck på understa ! Håller verkligen tummarna för att det blir starkare och starkare ! ??????
Ser ni något eller ser man bara de man vill se ?! Taget med FM kiss.
Översta morgonens.
.
Tycker jag ser något svagt svagt på nedersta. Här har jag fortsatt testa och har BIM idag.
Ahaaaa! Men vad häftigt när det slår över som på översta. :D
När jag var gravid (på riktigt, som sen blev MA) testade jag mig bara på skoj och fick ett normalstarkt plus. Blev minst sagt chockad. Haha
Aldrig hållt på så här med massa tester. ^^