• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • ereywin
    Queva skrev 2017-09-15 10:16:41 följande:

Vad spännande! När hade du BIM?

BIM på tisdag enligt flo, men jag tror inte att jag brukar ha 14 dagar från ÄL till mens, tänkte som sagt testa imorgonbitti..
  • Missholland

Jag känner mig sjukt otålig och kan inte vänta tills jag är

Gravid;) vi försöker med första barnet.... jag har tagit ut hormonspiralen den 10 augusti. Kan inte påstå att jag har koll på hur lång menscykel jag har. Men hade mens i tre dagar den 19-21 augusti och ägglossning enligt clearblue den 4 september. Tog ett gravtest imorse som visade negativt... känner mig sjukt besviken men är det för tidigt att testa nu?

• ereywin
    Missholland skrev 2017-09-15 12:01:25 följande:

Jag känner mig sjukt otålig och kan inte vänta tills jag är

Gravid;) vi försöker med första barnet.... jag har tagit ut hormonspiralen den 10 augusti. Kan inte påstå att jag har koll på hur lång menscykel jag har. Men hade mens i tre dagar den 19-21 augusti och ägglossning enligt clearblue den 4 september. Tog ett gravtest imorse som visade negativt... känner mig sjukt besviken men är det för tidigt att testa nu?

Jag hade äl den 5e och tänkte testa imorgon, men säkert är det ju inte så tidigt - ta ett nytt om ett par dagar :)
  • Naniismamma
    Queva skrev 2017-09-15 09:46:15 följande:

Kanske nidblödning?

Hoppas hoppas på de. Kom inget mer idag så fick upp förhoppningarna liiite hehe :)
  • Queva
    ereywin skrev 2017-09-15 11:38:47 följande:

BIM på tisdag enligt flo, men jag tror inte att jag brukar ha 14 dagar från ÄL till mens, tänkte som sagt testa imorgonbitti..

Hoppas! ????
  • Naniismamma

Är de fler här som redan har favvonamn till kommande bebis om man får plus?

Vi har alltid haft förnamn o mellannamn bestämda innan vi ens har blivit gravida hehe nu är redan förnamn +2 mellannamn för flicka o pojke bestämda .. Många tkr vi e galna haha men har alltid funkat för oss så well ah haha..

• vickanj82

Hade som stark mensvärk hela natten. Vaknade några gånger av det. Känner av det lite från och till nu under dagen men hoppas på att inte få så ont ikväll igen. Men hoppas verkligen det är pga ev graviditet annars känns det som något är ju fel i kroppen. Mådde illa imorse med, vilket blir typ 3e dagen i rad. Men är fortfaranfe inte hoppfull

• Njcm

Ser ni något eller ser man bara de man vill se ?! Taget med FM kiss.

• Missholland
    ereywin skrev 2017-09-15 12:11:45 följande:

Jag hade äl den 5e och tänkte testa imorgon, men säkert är det ju inte så tidigt - ta ett nytt om ett par dagar :)

Håller tummarna:)
  • Njcm
    vickanj82 skrev 2017-09-15 12:52:39 följande:

Hade som stark mensvärk hela natten. Vaknade några gånger av det. Känner av det lite från och till nu under dagen men hoppas på att inte få så ont ikväll igen. Men hoppas verkligen det är pga ev graviditet annars känns det som något är ju fel i kroppen. Mådde illa imorse med, vilket blir typ 3e dagen i rad. Men är fortfaranfe inte hoppfull

Åh håller tummarna! Mensvärk kam börja tidigt i graviditeten då livmodern växer :)
Svar på tråden Vi med BIM September 2017