Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Bim-7
-..
Känner mig inte gravid.
Men kom två droppar mjölk ur mitt bröst förut!?! Nån som varit med om liknande?
Nu har det gått 3 dagar sen det där lloyds -testet och inget tydligt streck syns idag på RFSU och en sticka från internet.
Det är något som inte fungerar.
Det som irriterar mig är att det SYNS något på alla test. Olika märken.
Men inte som det borde göra. Jag tror det är något stort fett fel på min kropp. Snart skiter jag i det här.
Ägglossning den här veckan. Försök 21 eller 22 (har tappat räkningen). Det frustrerande är att jag har noll lust att försöka. Känner mig otroligt uppgiven kring allt detta. Sambon tycker att vi pausar den här månaden om jag känner så, men då blir jag ännu mer frustrerad för jag VILL JU BLI GRAVID. Får helt enkelt hoppas att två försök kring ägglossning är good enough.
Tänkte också testa på lördag eller söndag. Är då på ca Äl+14
Ömma bröstvårtor här! För alltid ömma bröst på äl +6 som är idag eller var igår. Detta har jag inte känt en skymt av. Känns positivt?? Haha
lite rött slemmigt på pappret hela dagen idag när jag torkar mig.. hoppas inte mensen börjar krångla :O har ju inte BIM förräns den 23e :/
Alltså den här mensvärken som började i söndagskväll. Förra månaden hade jag det från måndag - mensen kom på natten till fredag, men här verkar det inte bli någon mens idag heller. Dock sitter det mer på ryggen än i magen idag... Så märkligt! Vet inte om det är bra eller dåligt heller? Superömma bröst och lite lätt illamående har jag också...
Alltså den här mensvärken som började i söndagskväll. Förra månaden hade jag det från måndag - mensen kom på natten till fredag, men här verkar det inte bli någon mens idag heller. Dock sitter det mer på ryggen än i magen idag... Så märkligt! Vet inte om det är bra eller dåligt heller? Superömma bröst och lite lätt illamående har jag också...