• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Naniismamma
    ereywin skrev 2017-09-16 08:53:45 följande:

Tycker du progesteronkrämen är bra? Jag har de senaste månaderna haft mycket mer symptom inför mens än jag haft förut så om det inte tar sig den här månaden tänkte jag kanske prova det och se om det kan hjälpa att återställa balansen som jag tror är lite off efter sju år på p-piller...Jag vill inte ta något för givet med att vi ska kunna bli gravida, så jag vågar inte ens prata om namn innan det finns något att namnge :( har några namn från när jag var yngre dock som jag tänker på ibland. Men bara tjejnamn och jag som egentligen hoppas på en son har inte ett enda bra pojknamn på lager :'D

Förstår dig helt.. Hoppas de blir plus för oss alla som intr plussat än :).. Ååh spännande ändå att ha något namn man tänker på ibland .. Haha typiskt brukar bara vara ena könet man har till :)..vi hade 2 alternativ till pojke men idag bestämde vi oss helt för förnamnet. Mellannamnen vart samma på båda alternativen :). Blööh har 7 dagsr kvar till bim.. Jobbigt xD
  • Njcm
    Bajkal skrev 2017-09-16 12:06:03 följande:

Den är regelbunden. Men ibland får jag dubbel ÄL. En gång runt mensen också. Konstaterat på gyn..

Föregående mens kom i tid. Men EFTER den så började jag må konstigt. Tempen var höjd. Sen dök den 1-2 dagar. Lite höjd igen. Symtom vissa dagar.

Och så dessa test.... som gör mig sjuk i huvudet snart!!!

Jag ska eg bara ge fasen i allt....

Nu är nästa ÄL enligt appen på tisdag. Men tempen är ju redan lite höjd.... >=(

Åh häftigt men såklart man vill veta :) men du, testa med något annat test som du kan beställa nu i helgen och testa på måndag annars är de ju någon knas med testen och du har äl sbart. Har du barn sedan innan ?
  • Bajkal
    Njcm skrev 2017-09-16 13:17:43 följande:

Åh häftigt men såklart man vill veta :) men du, testa med något annat test som du kan beställa nu i helgen och testa på måndag annars är de ju någon knas med testen och du har äl sbart. Har du barn sedan innan ?

Jag fick ett väldigt synligt men svagt på lloyds här om dagen. Sen tog jag RFSU som gett dessa varannan svagt varannan blankt....

sitter precis och känner molvärk kommer o går...

Men min hjärna exploderar snart..

Inga barn. :( 32 år.

Ett ma i början av året i v 13 ;(
  • EnPetra

Har nu fått en liten blödning, 12 dagar innan bim. Tror tyvärr inte heller att det är nid, då min mens är sjukligt oregelbunden.. Så otroligt less på att försöka och försöka och sen känslan av att få en rak höger i ansiktet när mensen kommer.

Vi har försökt så länge på ett syskon till dottern nu. Så jag ska faktiskt vända mig till min barnmorska nu för att få hjälp. Grattis till er som plussat och lycka till till er andra.

• Vendelay

Bim om 2 dagar och brösten känns tunga, bhn är för liten (var lite stor förra månaden...) och det spänner då och då i magen. Brukar alltid ha mörka flytningar dagarna innan mens men ingenting än i alla fall. Känns inte heller som innan mens men vågar inte tro att jag är gravid. Men hoppas, hoppas, hoppas!!!

Kanske testar imorgon...

• Charlieellerså
    Vendelay skrev 2017-09-16 20:23:30 följande:

Bim om 2 dagar och brösten känns tunga, bhn är för liten (var lite stor förra månaden...) och det spänner då och då i magen. Brukar alltid ha mörka flytningar dagarna innan mens men ingenting än i alla fall. Känns inte heller som innan mens men vågar inte tro att jag är gravid. Men hoppas, hoppas, hoppas!!!

Kanske testar imorgon...

Det låter lovande. Lycka till
  • MissTeapot

Hoppar in här :) nyss blivit medlem men har läst denna tråd ett tag. Tog ett test i eftermiddag - positivt eller spök?

• Daria111
    MissTeapot skrev 2017-09-16 20:49:46 följande:

Hoppar in här :) nyss blivit medlem men har läst denna tråd ett tag. Tog ett test i eftermiddag - positivt eller spök?

Jag tycker den säger positiv Stort Grattis
Svar på tråden Vi med BIM September 2017