• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Charlieellerså
    MissTeapot skrev 2017-09-16 20:49:46 följande:

Hoppar in här :) nyss blivit medlem men har läst denna tråd ett tag. Tog ett test i eftermiddag - positivt eller spök?

Ser helt klart positivt ut. Grattis
  • vickanj82

Tänkte ta ett test imorgon bitti. Äl+14 men en vecka kvar till mens. Tror ni det är för tidigt? Vet inte heller riktigt hur jag ska tro när mensen ska komma. Enligt app och föra månaden så ska det vara 22a. Men om man räknar 14 dagar efter äl som tydligen är vanligast så är det ju nu?

• Charlieellerså
    Lucia1987 skrev 2017-09-16 21:55:24 följande:

BIM -2 med kvälls urin.

Nu måste jag nog berätta för mannen. Hihi :)

Härligt. Spännande att få berätta för mannen också : )
  • Kerstingbg

Hej!

Jag har följt tråden ett tag men inte skrivit något förut. Igår hade jag BIM men förväntade mig mens pga vanliga pms-symptom. Trots det blev jag nyfiken så igår gjorde jag graviditetstest från RFSU och det visade väldigt svagt positivt (knappt synbart). Gjorde två av samma sort i morse och då såg de ut som det jag gjorde igår. Tänkte att det var spökstreck.

Nu ikväll testade jag med clearblue veckoindikator och det som dyker upp är: gravid 2-3. Känns overkligt! Ska testa imorgon också. Trodde inte det skulle visa positivt idag. Har någon varit med om liknande?

• ourdreamsaboutababy

Gör ett nytt försök o frågar om man kan haka på här ?

Dags för syskonförsök med min dotters bonuspappa som längtar efter ett gemensamt knyte. Tidiga men allt har klickat sen dag 1 ????

Dottern fyllde 3 i augusti ????

Vi är inne på försök 4 . Testar progester all denna månad.

Bim runt 30 sept . Har Spottings så vi märker tidigt om de inte blir något ????

• ourdreamsaboutababy
    Lucia1987 skrev 2017-09-16 21:55:24 följande:

BIM -2 med kvälls urin.

Nu måste jag nog berätta för mannen. Hihi :)

Åh tydligt för ett så tidigt ???? Grattis ????
  • Lucia1987
    ourdreamsaboutababy skrev 2017-09-16 23:24:19 följande:

Oj hade helt glömt att envis inte funkar här inne . :) ?

Haha har gjort tester senaste dagarna. Beställde hem för många och har fortfarande ca 60 st kvar hahaha.

Men nu efter 6 fösöket med 6 st positiva så måste jag berätta tror jag :D
Svar på tråden Vi med BIM September 2017