• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • Sophie90
    skorpio skrev 2017-08-10 07:51:07 följande:

Kissa på Stickan i morse Bim-4 , vet ej om jag fått in bilderna klokt ! Ser ni nå ?

Åh Grattis! Vad roligt ????
  • Sophie90
    Sophie90 skrev 2017-08-10 09:06:36 följande:

Det skulle vara en glad smiley inte frågetecken Haha!
  • skorpio
    Sophie90 skrev 2017-08-10 09:06:36 följande:

Jaaa <3 tack lite skakig å plötsligt nervös haha
  • janeways
    skorpio skrev 2017-08-10 09:12:33 följande:

Jaaa <3 tack lite skakig å plötsligt nervös haha

Stort grattis!!
  • FruSi

Kul o kunna följas åt! Grattis till er som lyckats. Jag fick mensen igår.... men bara att försöka nästa gång. Vad är era bäst tips? :)

• skorpio
    FruSi skrev 2017-08-10 11:34:26 följande:

Kul o kunna följas åt! Grattis till er som lyckats. Jag fick mensen igår.... men bara att försöka nästa gång. Vad är era bäst tips? :)

Tack <3 de vi har gjort som de flesta, sexat varannan dag samma vecka som äl (å på äl dagen såklart)å dagarna efter sen kör jag alltid dagen innan å efter mens oxå ,, fråga mej ej varför haha
  • Eliluc
    skorpio skrev 2017-08-10 08:25:34 följande:
    Tack <3 weeii , känner mig nervös Ändå om jag verkligen vågar lita på de hehe får testa varje morgon nu till Bim Hahaha
    Klart man är nervös , så himla roligt : - D så glad för er skull !
  • mammamalin
    Eliluc skrev 2017-08-04 10:45:03 följande:

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

Vi har just också börjat försöka för vår trea :) När har du BIM?
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?