• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • Sneitz

Hej lika nyfiken om det kan bli ett plus... skulle ha mens idag funderar på om jag skall göra ett test nu ????????????

• skorpio
    Sneitz skrev 2017-08-09 21:16:39 följande:

Hej lika nyfiken om det kan bli ett plus... skulle ha mens idag funderar på om jag skall göra ett test nu ????????????

Men jaa gör de eller i morgon bitti Hahah håller tummarna
  • Kontrollfreak
    Sneitz skrev 2017-08-09 21:16:39 följande:

Åh ja testa! Så spännande ??
  • skorpio

Kissa på Stickan i morse Bim-4 , vet ej om jag fått in bilderna klokt ! Ser ni nå ?

• Kontrollfreak
    skorpio skrev 2017-08-10 07:51:07 följande:

Kissa på Stickan i morse Bim-4 , vet ej om jag fått in bilderna klokt ! Ser ni nå ?

Jag ser! Grattis du e gravid jue, tjoho!!
  • skorpio
    Kontrollfreak skrev 2017-08-10 08:08:53 följande:

Jag ser! Grattis du e gravid jue, tjoho!!

Jo Tack <3 de syns bättre i verkligheten men ville ha ett andra utlåtande fan helt skakig :-O beställt ett CB hoppas de kommer i morgon så kan jag köra de i helgen, har ju bim på sön
  • Eliluc

Grattis !! Gud vad roligt !!!!
  • vartjagängår

Grattis!! Kissade jag med men här vart det inget.. :/
  • skorpio
    Eliluc skrev 2017-08-10 08:21:40 följande:

Grattis !! Gud vad roligt !!!!

Tack <3 weeii , känner mig nervös Ändå om jag verkligen vågar lita på de hehe får testa varje morgon nu till Bim Hahaha
  • skorpio
    vartjagängår skrev 2017-08-10 08:23:14 följande:

Grattis!! Kissade jag med men här vart det inget.. :/

Tack <3 tråkigt de kommer förr eller senare <3
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?