• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • vartjagängår
    skorpio skrev 2017-08-10 16:10:35 följande:

Är du på Bim-4 idag? Då hinner du ännu plussa spännande

Ja än finns det hopp ;)
  • ÅsaMaria

BIM +2 idag. Har inte testat idag men funderar på att göra det imorgon bitti.. ingen feberkänsla men allmänt trött och halvdålig i magen. Mått illa lite från och till men det skulle likväl kunna vara inbillning (varit med om det förr). Det som stör mig mest är min svullna mage, den brukar bli svullen innan Mens men lååångt ifrån såhär svullen.

• Eliluc
    mammamalin skrev 2017-08-10 16:20:41 följande:
    16e tror jag det är för mig, så knappt en vecka kvar :) När är dina barn födda?
    Det är så spännande hoppas det tar sig , men gör det inte det så är det påt igen : - D de är 6,5 och 2 år , dina då ?
  • mammamalin
    Eliluc skrev 2017-08-10 18:29:50 följande:
    Det är så spännande hoppas det tar sig , men gör det inte det så är det påt igen : - D de är 6,5 och 2 år , dina då ?
    Ja, gäller väl att ha tålamod har jag hört ;) Okej! Mina är 3,5 och 2 :) 
  • skorpio
    ÅsaMaria skrev 2017-08-10 18:27:42 följande:

BIM +2 idag. Har inte testat idag men funderar på att göra det imorgon bitti.. ingen feberkänsla men allmänt trött och halvdålig i magen. Mått illa lite från och till men det skulle likväl kunna vara inbillning (varit med om det förr). Det som stör mig mest är min svullna mage, den brukar bli svullen innan Mens men lååångt ifrån såhär svullen.

Jag e oxå uppblåst om magen, mår illa å e omättligt trött, piggnar till lite på Em ! Testa i morgon
  • skorpio
    vartjagängår skrev 2017-08-10 17:26:14 följande:

Ja än finns det hopp ;)

Yes
  • Liiiiiiillaloppaan

Hänger på här och hoppas också jag på det där plusset i augusti..

Några dagar kvar till BIM och inbillar mig en hel drös med symtom. Inga positiva tester än men håller tummarna för oss alla ?

• ÅsaMaria
    skorpio skrev 2017-08-10 19:22:35 följande:

Jag e oxå uppblåst om magen, mår illa å e omättligt trött, piggnar till lite på Em ! Testa i morgon

Var precis iväg och köpte test, tänkte göra ett imorgon. Meddelar direkt!! ???? Ska du också testa imorgon?
  • ÅsaMaria
    Liiiiiiillaloppaan skrev 2017-08-10 19:52:01 följande:

Hänger på här och hoppas också jag på det där plusset i augusti..

Några dagar kvar till BIM och inbillar mig en hel drös med symtom. Inga positiva tester än men håller tummarna för oss alla ?

Välkommen! Tänkte precis skriva att du ska försöka "leva normalt" men jag är ju likadan :/ :')

När är BIM?
  • Liiiiiiillaloppaan
    ÅsaMaria skrev 2017-08-10 20:05:25 följande:

Välkommen! Tänkte precis skriva att du ska försöka "leva normalt" men jag är ju likadan :/ :')

När är BIM?

BIM är på måndag, det är svårt det där med att leva normalt när man väl bestämt sig hehe

Men det är ju bara att vänta och se helt enkelt. Håller tummarna !
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?