Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Men hur går det för dig?? Har du testat något? :) :)
Någon mer som kämpar på med barn nr.2 ?
Försökt få ett syskon till dottern i över ett år, men det vill aldrig ta sig. Besvikelse efter besvikelse när mensen alltid dyker upp. Väldigt oregelbunden mens, och tror ibland inte ens att jag får ägglossning, då den kommer såpass tidigt.
Har iaf BIM den 13/10, håller tummarna trots att det kommit rosa på pappret vid toalettbesök..
OCH GRATTIS TILL ER SOM PLUSSAT!
Skulle haft BIM imorgon men fick ett plus idag på Stickan. Tog inte mer än 30 sek och var väldigt tydligt, kunde inte varit gladare! Önskar alla er andra som går och väntar att ni med får ett plus!
Är helt chockad!! Gråter av lycka!! Nu är det bara hoppas att allt går som det ska <3
Försökt få ett syskon till dottern i över ett år, men det vill aldrig ta sig. Besvikelse efter besvikelse när mensen alltid dyker upp. Väldigt oregelbunden mens, och tror ibland inte ens att jag får ägglossning, då den kommer såpass tidigt.
Har iaf BIM den 13/10, håller tummarna trots att det kommit rosa på pappret vid toalettbesök..
Stort Grattis till er som fått plus :) Så roligt :)
Jag var ju dum och tog då ett test imorse, RFSU testa tidigt. Men totalt negativt :( Vart så ledsen. Vet att det var tidigt men trodde ändå de kanske skulle visa svagt då jag mått väldigt illa senaste dagarna och även öm/spända bröst av och till med jämna mellanrum och det är något jag inte brukar ha. Bara haft spända/ömma bröst när jag var gravid med sonen. Tror ju att jag hade äl antingen 25/9 eller 26/9 och enligt mina räkningar på en 28 dagar cykel så borde jag ha bim den 11/10 så alltså på onsdag. När jag skrev in i en app så hade den först mens om 4 dagar men när jag skrev in negativet test så ändrade den till att jag skall ha mens om 5 dagar. Så enligt den bim den 10/10.
Så detta är testet från imorse då äl+9/10 bim-5/6 Vart så ledsen då både jag och mannen trodde de var något. Hoppas bara det var för tidigt, för mår fortfarande dåligt med ömma bröst illamående,ont i ryggen och igår så drog,illade och typ så i fram fogen. Så tänkt testa på lördag igen med ett clear blue plus hoppas de skall visa ett svagt då. Tror jag fått plus bim-2/3 med mina 2 barn så får se.
Men på lördag är det då äl+11/12 och bim-3/4. Vad är era erfarenheter kring RFSU-testa tidigt test?'
Är helt chockad!! Gråter av lycka!! Nu är det bara hoppas att allt går som det ska <3
Jag har inte testat ännu. Alltså jag blir osäker faktiskt.... för när jag slutade med ppiller och hade gått första dagen utan så hade vi sex och sen gick det en dag så hade vi sex igen. Sedan började jag blöda och blödde tills för 4 dagar sedan och nu har vi haft det nästan varje dag.. är lite osäker på just När jag ska testa....?? Men jag tror jag ska vänta och se till mensen som kommer den 24:e om det inte skulle uppkomma massa självklara symtom då :)