• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • Joozzaan
    1213 skrev 2017-10-07 13:36:20 följande:

Men åh vad härligt! <3

Trodde aldrig det skulle gå så fort! Första tog 8 månader och nu tog det bara 4. :) mannen ska iväg ikväll med jobbet så ska nog vänta med att berätta till i morgon, han kommer vara så disträ annars ;)
  • Joozzaan
    Erna90 skrev 2017-10-07 13:41:26 följande:

Åhh vad kul! Stort Grattis!

Hoppas också få se dessa magiska ord snart! <3

Det tror och hoppas jag att du kommer få väldigt snart :) stannar kvar här inne så jag kan kika hur det går för Alla!
  • Silverkruka

Som jag antog att den skulle, så kom mensen idag. Suck. Får hoppas att november är min månad. Grattis till alla som plussat :)

• Ereya
    Silverkruka skrev 2017-10-07 14:09:14 följande:

Som jag antog att den skulle, så kom mensen idag. Suck. Får hoppas att november är min månad. Grattis till alla som plussat :)

Åh så tråkigt! Fick också en blödning nu... Mensen ska inte komma förrän om sju dagar... Jag hoppas det är nidationsblödning :(
  • Silverkruka
    Ereya skrev 2017-10-07 14:13:04 följande:

Åh så tråkigt! Fick också en blödning nu... Mensen ska inte komma förrän om sju dagar... Jag hoppas det är nidationsblödning :(

Ah, vi får hoppas på det. Det skulle ju kunna vara det, med lite tur, och nån gång ska ju man ha tur med :)
  • Horisonten

Tjejer vad tycker ni. Skall jag försöka att ha is i magen och ta ett clear blue på måndag bim-2 eller skall jag ta ett RFSU-testa tidig imorgon med? Bim-3 imorgon. Tog ju ett blank clear blue men har symptom kvar.

Grattis till er som plussat :)

• Svea87
    Horisonten skrev 2017-10-07 14:25:45 följande:

Tjejer vad tycker ni. Skall jag försöka att ha is i magen och ta ett clear blue på måndag bim-2 eller skall jag ta ett RFSU-testa tidig imorgon med? Bim-3 imorgon. Tog ju ett blank clear blue men har symptom kvar.

Tycker du ska vänta till BIM dagen. Då är det säkrast : ) har slösat så många test och pengar.. fick inget plus dagen innan BIM men fick på själva BIM dagen. Vet att det är sjukt svårt. Men har du många test hemma kan du ju köra på!
  • Horisonten
    Svea87 skrev 2017-10-07 15:41:45 följande:

Tycker du ska vänta till BIM dagen. Då är det säkrast : ) har slösat så många test och pengar.. fick inget plus dagen innan BIM men fick på själva BIM dagen. Vet att det är sjukt svårt. Men har du många test hemma kan du ju köra på!

Ja egentligen borde man hu verkligen vänta men så galet svårt och när man känner så mycket symptom. Går inte och stänga av. Tror jag fick plus med mina 2 barn på bim-2/3 tror jag de var. Men har bara ett clear blue plus kvar. Ett digitalt som jag vill spar tills jag fått synligt plus. Och sen har har jag 2 RFSU testa tidigt och 3 st vanliga RFSU. Vet inte hur jag skall göra vill ju inte bli ledsen och besviken. Men inte konstigt att de inte visad något i torsdags då jag var på bim-6 men gick på appen som sa bim-4. Och idag bim-4 är ju inte säkert att de visar heller. Så hoppet finns kvar. För symptom och känslan att jag är gravid är kvar. Hoppas de stämmer bara och den känslan och kroppen inte lurar mig
  • JohannaN2015
    Horisonten skrev 2017-10-07 14:25:45 följande:

Jag tycker absolut du ska försöka vänta, men helt ärligt.. det är fan omöjligt!!! Jag skulle kunna testa mig varje gång jag kissar.. såå.. haha! Is i magen är jag inte speciellt duktig på! ;)
  • JohannaN2015
    Joozzaan skrev 2017-10-07 11:36:48 följande:

Syns så otydligt på bild men jag tror ta mig tusan jag ät gravid!

Jag seeeer!!!!!
Svar på tråden Bim oktober 2017