Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Men åh vad härligt! <3
Åhh vad kul! Stort Grattis!
Hoppas också få se dessa magiska ord snart! <3
Som jag antog att den skulle, så kom mensen idag. Suck. Får hoppas att november är min månad. Grattis till alla som plussat :)
Som jag antog att den skulle, så kom mensen idag. Suck. Får hoppas att november är min månad. Grattis till alla som plussat :)
Åh så tråkigt! Fick också en blödning nu... Mensen ska inte komma förrän om sju dagar... Jag hoppas det är nidationsblödning :(
Tjejer vad tycker ni. Skall jag försöka att ha is i magen och ta ett clear blue på måndag bim-2 eller skall jag ta ett RFSU-testa tidig imorgon med? Bim-3 imorgon. Tog ju ett blank clear blue men har symptom kvar.
Grattis till er som plussat :)
Tjejer vad tycker ni. Skall jag försöka att ha is i magen och ta ett clear blue på måndag bim-2 eller skall jag ta ett RFSU-testa tidig imorgon med? Bim-3 imorgon. Tog ju ett blank clear blue men har symptom kvar.
Tycker du ska vänta till BIM dagen. Då är det säkrast : ) har slösat så många test och pengar.. fick inget plus dagen innan BIM men fick på själva BIM dagen. Vet att det är sjukt svårt. Men har du många test hemma kan du ju köra på!
Syns så otydligt på bild men jag tror ta mig tusan jag ät gravid!