• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • sussjohansson

Jag tog tidigt gravtest som visade negativt i mitten på veckan, bim imorgon. Men det konstiga är att jag känner inte alls att mensen är på gång... Jag brukar få världens pms och liksom känna en riktigt olustig känsla i kroppen. Får väl hoppa över i novembertråden när fröken röd dyker upp. Grattis till er andra som plussat! :)

• Charlizee
    sussjohansson skrev 2017-10-06 11:29:37 följande:

Jag tog tidigt gravtest som visade negativt i mitten på veckan, bim imorgon. Men det konstiga är att jag känner inte alls att mensen är på gång... Jag brukar få världens pms och liksom känna en riktigt olustig känsla i kroppen. Får väl hoppa över i novembertråden när fröken röd dyker upp. Grattis till er andra som plussat! :)

Jag brukar också känna av min pms väldigt tidigt och tydligt men denna månaden har det inte alls varit på samma sätt. Vet dock att det inte tagit sig, plussade solklart med min son på BIM-2 och igår (BIM-2) har jag aldrig sett ett blankare test. Ska försöka ladda om och inte tänka så mycket på bebis men det är ju lättare sagt än gjort
  • Brittsommar
    Morsatillt skrev 2017-10-06 10:00:19 följande:

Update från mig nudå. Jag testade mig igen igår och jag är garanterat gravid :)

Lycka till alla ni andra!

Grattis.

Hade själv äl i tisdags så väntar och hoppas nu. Fick inte en hel del mys denna månad så håller tummarna
  • Joozzaan

Inga symptom igår eller idag och nu är vi på dag 28 av 32.. vet ju dock inte riktigt när BIM ska vara då den är så oregelbunden. Kunde inte hålla mig från att testa igår på bim -5.. var väldigt negativt :(

• Imra

Jag är på bim -8 eller äl +5, har haft konstiga känningar i magen sen två dagar tillbaka. Man vågar ju inte hoppas för man vet ju att det är vääldigt tidigt och har haft känningar dom andra gångerna också. Men känns som denna känslan i magen är annorlunda?
    Det gör liksom inte ont ont utan mer konstant konstig känsla i magen? Hum..någon som känner igen sig?
    Längtar tills man kan börja testa men känner iaf att jag vill hålla mig till bim -4.

• Jefare1
    Imra skrev 2017-10-06 13:20:46 följande:

Jag är på bim -8 eller äl +5, har haft konstiga känningar i magen sen två dagar tillbaka. Man vågar ju inte hoppas för man vet ju att det är vääldigt tidigt och har haft känningar dom andra gångerna också. Men känns som denna känslan i magen är annorlunda?

Det gör liksom inte ont ont utan mer konstant konstig känsla i magen? Hum..någon som känner igen sig?

Längtar tills man kan börja testa men känner iaf att jag vill hålla mig till bim -4.

Jag känner igen mig! Men känner precis som du det är väääldigt tidigt vågar inte ha för stora förhoppningar. Är på BiM -5 , har bestämt mig för att vänta till BiM eller dagen efter. Får se om jag kan hålla mig haha
  • Jasminefjellberg
    JohannaN2015 skrev 2017-10-06 11:23:09 följande:

Samma test!

Jag tror inte jag ser något på dessa idag tyvärr :( vad konstigt??
  • Imra
    Jefare1 skrev 2017-10-06 13:29:03 följande:
    Jag känner igen mig! Men känner precis som du det är väääldigt tidigt vågar inte ha för stora förhoppningar. Är på BiM -5 , har bestämt mig för att vänta till BiM eller dagen efter. Får se om jag kan hålla mig haha
    Önskar att jag också kunde ha is i magen och inte testa före bim men det är såå svårt när testen finns där hemma liksom! ;)

Och känns som sagt som det är för tidigt att ens känna något men man hoppas ju såklart. :)
Svar på tråden Bim oktober 2017