• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • Tesselisan

Jag hoppar på tråden här också! Har bim 11/10 och hoppas verkligen denna månad. Jag och min man har aktivt försökt skaffa barn nu i ca 1 år. Denna gång tror jag verkligen vi prickade in ägglossningen.

Testade med early clearblue som kanske visade svagt men kan också ha varit ett spökstreck. Får vänta lite till. :)

• alvinojuliansmamma
    Tesselisan skrev 2017-10-08 21:23:55 följande:

Jag hoppar på tråden här också! Har bim 11/10 och hoppas verkligen denna månad. Jag och min man har aktivt försökt skaffa barn nu i ca 1 år. Denna gång tror jag verkligen vi prickade in ägglossningen.

Testade med early clearblue som kanske visade svagt men kan också ha varit ett spökstreck. Får vänta lite till. :)

Håller tummarna för dig!! :)
  • Bumsann

Grattis till alla som plussat!!

För mig kom ett skyfall av blod i fredags eftermiddag, hela toan blodfylldes.. vet ej om det var mensen eller om det eventuellt kan ha varit missfall. Fortsatte att tömma blod även lördagen så jag ringde 1177. Hon trodde det inte skulle vara något att oroa sig för, men ville att jag ändå bokar in en tid till gyn med tanke på hur konstig min månad har varit med mellanblödningar m.m. och även det som hände ihelg..efter 4år av barnlängtan så hoppas jag att dom kan hjälpa oss nu.

Lycka till alla ni andra ?

• Bumsann

Grattis till alla som plussat!!

För mig kom ett skyfall av blod i fredags eftermiddag, hela toan blodfylldes.. vet ej om det var mensen eller om det eventuellt kan ha varit missfall. Fortsatte att tömma blod även lördagen så jag ringde 1177. Hon trodde det inte skulle vara något att oroa sig för, men ville att jag ändå bokar in en tid till gyn med tanke på hur konstig min månad har varit med mellanblödningar m.m. och även det som hände ihelg..efter 4år av barnlängtan så hoppas jag att dom kan hjälpa oss nu.

Lycka till alla ni andra <3

• Milou3
    alvinojuliansmamma skrev 2017-10-08 21:01:30 följande:

Hmm, tycker mig se ett svagt streck men är nog bara inbillning... Försök nr nio o e rätt less på detta nu. Varför får jag aldrig ett plus?! Fick missfall i mars, sedan dess har det varit otroligt trögt... :( Såååå ledsen idag. Bilder från dagens test... BIM-2

Jag fick ett rätt tydligt spök med dessa tester på bim-2 så om det inte visar rätt tydligt så nära bim är det troligen inget på g tyvärr :(

Visst är det skitjobbigt! Är på försök 12 med 2 tidiga mf under året.

Vad gör man? Bara fortsätta försöka. Kämpa på, tillslut kommer det plussas :)
  • Milou3
    alvinojuliansmamma skrev 2017-10-08 21:01:30 följande:

Hmm, tycker mig se ett svagt streck men är nog bara inbillning... Försök nr nio o e rätt less på detta nu. Varför får jag aldrig ett plus?! Fick missfall i mars, sedan dess har det varit otroligt trögt... :( Såååå ledsen idag. Bilder från dagens test... BIM-2

Jag fick ett rätt tydligt spök med dessa tester på bim-2 så om det inte visar rätt tydligt så nära bim är det troligen inget på g tyvärr :(

• alvinojuliansmamma
    Milou3 skrev 2017-10-08 21:52:52 följande:

Hurra för alla spöktester... Finns ju inte ett enda som inte ger spökstreck... :/

Hoppas du får ditt plus nu <3
  • Milou3
    alvinojuliansmamma skrev 2017-10-08 22:00:43 följande:

Hurra för alla spöktester... Finns ju inte ett enda som inte ger spökstreck... :/

Hoppas du får ditt plus nu <3

Jo da. Testlagret ger inga spök ( vad jag sett) sen har jag aldrig sett spök på Predictor early heller.

Möjligtvis torkstreck på testlagret.

Blir försök 13 här :(
  • Sunflower92

Inte vart med i denna tråden innan, men vart med i några andra liknande grupper under sommaren då detta var 4e försöket och första månaden vi inte försökte aktivt då jag och sambon inte träffades så mycket under de rätta dagarna i september.

Men!! Plötsligt händer det och ikväll plussade jag! :D Lyckan är total!

Finns de någon grupp för plussen?

• Brittsommar
    Sunflower92 skrev 2017-10-08 22:21:52 följande:

Inte vart med i denna tråden innan, men vart med i några andra liknande grupper under sommaren då detta var 4e försöket och första månaden vi inte försökte aktivt då jag och sambon inte träffades så mycket under de rätta dagarna i september.

Men!! Plötsligt händer det och ikväll plussade jag! :D Lyckan är total!

Finns de någon grupp för plussen?

Grattis. Skulle tro du hamnar i junimammor som plus grupp. Kul överraskning när du inte alls vänta dig.

Själv har jag inte bim förrän 16;e så har lite väntan kvar. Sprungit till toaletten som en galning idag. Kissnödig maximum men lite tidigt för att kunna hoppas det beror på böna i magen.
Svar på tråden Bim oktober 2017