Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Ja egentligen borde man hu verkligen vänta men så galet svårt och när man känner så mycket symptom. Går inte och stänga av. Tror jag fick plus med mina 2 barn på bim-2/3 tror jag de var. Men har bara ett clear blue plus kvar. Ett digitalt som jag vill spar tills jag fått synligt plus. Och sen har har jag 2 RFSU testa tidigt och 3 st vanliga RFSU. Vet inte hur jag skall göra vill ju inte bli ledsen och besviken. Men inte konstigt att de inte visad något i torsdags då jag var på bim-6 men gick på appen som sa bim-4. Och idag bim-4 är ju inte säkert att de visar heller. Så hoppet finns kvar. För symptom och känslan att jag är gravid är kvar. Hoppas de stämmer bara och den känslan och kroppen inte lurar mig
Små hugg en vecka efter äl är ett bra tecken :) välkommen i gravidklubben!!
Seriöst, RFSU?!!? Måste vara jordens sämsta test? Har ni erfarenheter av dom? Jag vet sen några år sen när jag var gravid sä fick jag inget positivt svar på dom, tog ett clearblue och det visade gravid!
ENDÅ så köpte jag ett rfsu på macken och tog på eftermiddagen eftersom jag fick ett svagt streck på clearblue igår. Ser svagt, svaaaagt ( svagare än clearblue) blir tokig. Jag ska aldrig mer köpa rfsu.
Åh nej! Jag som köpt ett 8-pack idag för mina från testlagrets har tagit slut. Så dumt. :) Aja. Då får jag väl beställa hem nya från testlagret istället och hoppas att mensen inte dyker upp.
Hej! Hoppar på tråden. Detta blir 5:e försöket för att få ett syskon. Har en son på drygt 1,5 år. Denna månad ska jag köra med cb ägglossningstest. Det var med det vi lyckades bli gravida sist. Borde ha ÄL den 16/10 och BIM den 30/10. Hoppas hoppas!
Jag förstår det är sjukt svårt att hålla sig! Vad har du för symptom? Håller verkligen tummarna för dig!!
BIM dagen, hade gett upp hoppet utan symptom. Hade ett hugg med liten blödning i fredags men ingen mens! Idag testade jag med testlagret med tanken "snart kommer mensen" men icke! Ett svagt plus syntes och jag i full lycka tog mitt clearblue! Första försöket någonsin sttt skaffa barn. Det tog sig. Är i chock!
BIM dagen, hade gett upp hoppet utan symptom. Hade ett hugg med liten blödning i fredags men ingen mens! Idag testade jag med testlagret med tanken "snart kommer mensen" men icke! Ett svagt plus syntes och jag i full lycka tog mitt clearblue! Första försöket någonsin sttt skaffa barn. Det tog sig. Är i chock!