Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Nej vad tråkigt...... :(
Killen kom hem med ett test idag...
Tycker också att jag ser ett svagt streck där
BIM idag. Tig negativt test BIM-3 och negativt imorse.... meeeeeen kunde inte låta bli att massakers testet då jag är van på jobbet att läsa av manuellt ;) och såhär såg det ut. Tror ändå på en graviditet men för lite halter av hcg. Vad tror ni? Ska ta nytt test på onsdag nästa gång, då ett slutgiltigt :)
Killen kom hem med ett test idag...
Neg test på bim-2.. man hoppas mindre och mindre för varje neg test men vet att det inte är kört förrän mensen kommer.
Någon som använder stickor från babyplan och kan dela med sig av en bruksanvisning? Hittar ingen på dem och det är ju så olika om man ska doppa i 5 sekunder eller 15.
Tog ett clear blue test imorse men. Vart negativt :( Dock tidigt än. Skall aldrig mer lita på appar. Utan bara på mins egna räkningar. För enligt mig bim-4 idag men appen sa bim-3 tills jag la in negativt test. Så blir att testa på måndag eller tisdag igen.
Jag hoppas och tror än,då symptomen är kvar pch jag känner mig gravid. Men bara hoppas!!
Ja! Ska bli spännande och se!! Vi var ju endå 4 ögon som såg något, och såvitt jag har läst bruksanvisningen så är det positivt oavsett styrka på strecket, annars är
Det blankt! Hoooooppas!!!
Hej på er alla erfarna kvinnor. Detta är mitt första försöka att bli gravid ( blev efter en våldtäkt gravid som tonåring men valde då att avbryta). Nu lever jag i en relation med en annan kvinna och vi har bestämt att försöka bli gravida! ( genom spermadonation förstås)
För ca en vecka sen hade jag ägglossning - även om stickorna inte visade nåt ... jag lovar jag kände det! Vi hade en donator och inseminerade sperman men efter det har ingenting känns eller märkts. ingen feber inga smärtor illamående eller annat... men nu inatt 9 dagar efter försöket vaknade jag av att det hugger i magen - liknande mensvärk. Det har fortsatt under dagen...verkar som att mensen är på gång fast att jag inte borde få den förrän om en vecka...vad kan det vara som gör så ont? Jag har läst att när ägget fäster kan det göra lite ont o komma en blödning men det var ju som sagt över en vecka sedan vi försökte så om det blev nåt borde väl ägget satt sej redan - inte idag 9 dagar efter? Jag har heller inte fått någon liten blödning. Är det någon av er som förstår det här? Kan man få oregelbunden mens av att försöka bli gravid... är det därför det känns som att mensen är på väg redan idag?
HA det gott alla där ute och hoppas vi snart plussar!!!
Hej på er alla erfarna kvinnor. Detta är mitt första försöka att bli gravid ( blev efter en våldtäkt gravid som tonåring men valde då att avbryta). Nu lever jag i en relation med en annan kvinna och vi har bestämt att försöka bli gravida! ( genom spermadonation förstås)
För ca en vecka sen hade jag ägglossning - även om stickorna inte visade nåt ... jag lovar jag kände det! Vi hade en donator och inseminerade sperman men efter det har ingenting känns eller märkts. ingen feber inga smärtor illamående eller annat... men nu inatt 9 dagar efter försöket vaknade jag av att det hugger i magen - liknande mensvärk. Det har fortsatt under dagen...verkar som att mensen är på gång fast att jag inte borde få den förrän om en vecka...vad kan det vara som gör så ont? Jag har läst att när ägget fäster kan det göra lite ont o komma en blödning men det var ju som sagt över en vecka sedan vi försökte så om det blev nåt borde väl ägget satt sej redan - inte idag 9 dagar efter? Jag har heller inte fått någon liten blödning. Är det någon av er som förstår det här? Kan man få oregelbunden mens av att försöka bli gravid... är det därför det känns som att mensen är på väg redan idag?
HA det gott alla där ute och hoppas vi snart plussar!!!