• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • 1213

Åh börjar redan inbilla mig... Äl+3

Mådde illa innan frukosten och nu efter känner jag mig märklig i magen, som om det spänner och drar.

Kommer säkert få alla symptom som går men ändå ett negativt test...

• Fröken92

Tack för alla grattis. Har inte kunnat smälta det riktigt än. Känns som man vill ha det där starka och tydliga pluset innan man kan ta in det helt!

• Tesselisan

Jag tog ett digitalt test idag som visade "Inte gravid", borde vara på -2 bim, men eftersom jag har haft lite oregelbunden cykel kan det vara längre till bim.

Känns verkligen som om det är något denna månad.  Hur troligt är det att det plussar senare tror ni? Känns som om hoppet tryter mer och mer efter varje månad med minus :( Men samtidigt så finns det ju där i bakhuvudet. 

• Erna90

Grattis alla plussare

Här börjar hoppet sina. Bim i lördags men (jätte)negativt test idag. Dock ingen mens, men känns som den är på g. Vet att det fortfarande finns chans, speciellt då jag är osäker på om Bim faktiskt va i lördags eller om det kan vara senare. Har inte helt koll på cykeln och testade inte med äl-stickor..

• Horisonten

Förlåt för spam!! Men ni vet hur man blir. Tog ju ett RFSU imorse också. Hållit mig 3 timmar från testet innan. Dock inte druckit eller så. Men tog en bild nyss på test med blixt. Och tycker mig se något svagt svagt. Men öndå tydligare nu med blixt. Sen vet jag att man inte kan gå på test som visar efter tiden. Men behöver lite hopp!! Är de bara jag som ser eller gör ni med? Eller är de inbillning?? Är de försent eller kan man fortfarande få plus eller borde de visat svagt förut idag,då jag är på bim-2 idag?

Tacksam om ni har tid och titta och lämnar eran åsikt :)

• Jasminefjellberg
    Horisonten skrev 2017-10-09 10:26:50 följande:

Förlåt för spam!! Men ni vet hur man blir. Tog ju ett RFSU imorse också. Hållit mig 3 timmar från testet innan. Dock inte druckit eller så. Men tog en bild nyss på test med blixt. Och tycker mig se något svagt svagt. Men öndå tydligare nu med blixt. Sen vet jag att man inte kan gå på test som visar efter tiden. Men behöver lite hopp!! Är de bara jag som ser eller gör ni med? Eller är de inbillning?? Är de försent eller kan man fortfarande få plus eller borde de visat svagt förut idag,då jag är på bim-2 idag?

Tacksam om ni har tid och titta och lämnar eran åsikt :)

Jag tror mig se något väldigt väldigt svagt :)
Svar på tråden Bim oktober 2017