• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • Jefare1
    alvinojuliansmamma skrev 2017-10-12 18:27:54 följande:

Jag ser!!! <3

Oooh <333 inte bara jag som inbillar mig! Väääääldigt svagt men tycker också där är något
  • alvinojuliansmamma
    Jefare1 skrev 2017-10-12 18:32:43 följande:

Oooh <333 inte bara jag som inbillar mig! Väääääldigt svagt men tycker också där är något

Neeej, du inbillar dig inte! :) Hoppas det blir starkare om någon/några dagar!! <3
  • Lillefiddelin
    Jefare1 skrev 2017-10-12 18:10:47 följande:

Någon som ser ?

Jag ser!! Så skoj :D <3

Jag tog ett clearblue digitalt ÄL test nu eftersom jag fått sådant äl sekret, men det var negativt. Så hoppas allt står rätt till i min räkning och ÄL var i söndags. Ska ta ett nytt test imorgon bara utifall. Kommer bli riktig testoman om detta kommer ta flera försök...
  • Lillefiddelin
    1213 skrev 2017-10-12 16:57:21 följande:

Är på jobbet och har sån extrem molvärk i tjejmagen och bak i ryggen.. är på äl+6 idag och hoppas verkligen att jag får ett plus på stickan den 22/10 för annars vet jag verkligen inte vart alla dessa symptom kommer ifrån. Har så ömma bröstvårtor idag också..

Håller tummarna för dig! Nu får vi räkna ner till BIM nästa helg ihop
  • Jefare1
    Lillefiddelin skrev 2017-10-12 19:15:15 följande:

Jag ser!! Så skoj :D <3

Jag tog ett clearblue digitalt ÄL test nu eftersom jag fått sådant äl sekret, men det var negativt. Så hoppas allt står rätt till i min räkning och ÄL var i söndags. Ska ta ett nytt test imorgon bara utifall. Kommer bli riktig testoman om detta kommer ta flera försök...

Oh blir så nervös nu men völdigt lycklig! Hoppas att allt går bra och att det blir starkare.

Jag lovade mig sjäov att inte bli testoman... gick sådär haha :)
  • 1213
    Lillefiddelin skrev 2017-10-12 19:16:09 följande:

Håller tummarna för dig! Nu får vi räkna ner till BIM nästa helg ihop

Ja det får vi verkligen göra! Känner du något? :)
  • Erna90

Tror jag får säga tack och hej till denna grupp! Fick ett "inte gravid" på testet idag + att mensen kom på em (brukar alltid komma på morgonen annars..), kändes som ett slag i magen. Trodde verkligen det va något! Blir visserligen osäker på när bim är. Räknat på 28 dagar va det i lördags, men har tidigare haft allt mellan 30-40 dagar mellan.. Men just från start missfall till start nästa mens va det 28 dagar.. Nu blev det då 33 dagar. Det här med att inte kunna påverka.. Man blir ju tokig!

Svar på tråden Bim oktober 2017