Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Någon som ser ?
En bild till
En bild till
Jag ser!!! <3
Oooh <333 inte bara jag som inbillar mig! Väääääldigt svagt men tycker också där är något
Någon som ser ?
Är på jobbet och har sån extrem molvärk i tjejmagen och bak i ryggen.. är på äl+6 idag och hoppas verkligen att jag får ett plus på stickan den 22/10 för annars vet jag verkligen inte vart alla dessa symptom kommer ifrån. Har så ömma bröstvårtor idag också..
Jag ser!! Så skoj :D <3
Jag tog ett clearblue digitalt ÄL test nu eftersom jag fått sådant äl sekret, men det var negativt. Så hoppas allt står rätt till i min räkning och ÄL var i söndags. Ska ta ett nytt test imorgon bara utifall. Kommer bli riktig testoman om detta kommer ta flera försök...
Håller tummarna för dig! Nu får vi räkna ner till BIM nästa helg ihop
Tror jag får säga tack och hej till denna grupp! Fick ett "inte gravid" på testet idag + att mensen kom på em (brukar alltid komma på morgonen annars..), kändes som ett slag i magen. Trodde verkligen det va något! Blir visserligen osäker på när bim är. Räknat på 28 dagar va det i lördags, men har tidigare haft allt mellan 30-40 dagar mellan.. Men just från start missfall till start nästa mens va det 28 dagar.. Nu blev det då 33 dagar. Det här med att inte kunna påverka.. Man blir ju tokig!