Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Jag hoppar in här då min ägglossning kom betydligt mycket tidigare än beräknat! Men det är jag bara väldigt glad för :)
Detta blir det tredje försöket för oss till barn nummer två. Vi båda är 27 år och vår etta föddes 2016 ? Håller tummarna hårt för oss i tråden! Är det någon mer som haft ägglossning i dagarna och har bim ca 27? :D
Är på äl+9 idag. Har inte haft molvärk på två dagar som jag hade massor av innan det. Fortfarande ömma bröstvårtor men inte lika ömma som igår eller i förrgår. Hoppas verkligen att mensen håller sig borta och jag kan testa positivt om en vecka! Vill bara att denna veckan ska gå snabbt nu!
Hur går det för er andra med BIM runt den 20-25? (BIM 22:e här)
Är på äl+9 idag. Har inte haft molvärk på två dagar som jag hade massor av innan det. Fortfarande ömma bröstvårtor men inte lika ömma som igår eller i förrgår. Hoppas verkligen att mensen håller sig borta och jag kan testa positivt om en vecka! Vill bara att denna veckan ska gå snabbt nu!
Hur går det för er andra med BIM runt den 20-25? (BIM 22:e här)
Jaha..... Blir så ledsen, hade BIM i fredags, då en cykellängd på 30 dagar. Min längsta cykel har varit på 31 dagar så även under gårdagen kunde mensen kommit. Hade igår kväll som träningsvärk långt ner i magen och kände mig svullen, svårt att ha jeansen knäppta.
Testade imorse med RFSU sticka som är helt blank... Skulle bara vilja gråta. Fy fan va kroppen kan lura en med massa symtom!!!
Hoppas!! :)
Jag har ont som bara den i brösten upp mot armhålorna, har även börjat må illa från & till. Inte något extremt utan bara lite. Men tror bara jag är knäpp i huvudet..
Jag har följt tråden utan att skriva något men nu kan jag inte hålla mig längre då jag är så otroligt besviken. Idag är jag på BIM+2. Jag har sedan några dagar efter äl haft ömma bröst och mer flytningar än vanligt. Sedan ett par dagar har jag varit illamående till och från, haft ont i nedre delen av magen och brösten känns större. Jag trodde verkligen att jag var gravid fram till imorse då jag tog ett clearblue early imorse och det var negativt. ???? Eftersom att det ska kunna detektera graviditet från bim-5 är det i princip omöjligt att testet ska ha visat fel även om jag gärna vill tro det. Det är bara att vänta på mensen och hoppas på bättre lycka nästa månad...
Hoppar också in här! Har BIM 27e oktober. Min cykel har varit helt oberäknelig senaste månaden. Fick varken ägglossning eller mens i september. Blev så frustrerad när man vill så mycket!!
Har ganska oregelbunden mens också så hade ingen aning när (och om) ägglossning skulle ske i oktober. Som tur var började jag med ägglossningstester i tisdags. Tur var väl det då jag fick en fast glad smiley redan på torsdagen! Så nu har äl precis passerat och jag hoppas verkligen det tar sig denna månaden! 5e försöket nu med barn nummer 1. (MF i juni)
Hej! Jag är ny på denna sida men har följt denna tråd från start. Jag (23 år) och min man (22år) är inne på första försöket sedan jag slutade med Azalia mini-piller den 9 augusti (hade mirena innan som jag tog ut i mars efter 4,5 år) Hade min första mens från 20 till 23 september. Osäker på när ägglossningen skedde men enligt appen hade jag det den 3 oktober men chans att bli gravid mellan 25 september och 5 oktober. Enligt app är BIM tidigast 18 oktober.
Just nu är symtomen att mår jag illa sedan några dagar tillbaka, har haft sura uppstötningar och känts som jag ska spy. Även brösten är ömma och svullna. Haft brännande känsla i äggstockarna till och från. Vet att det lika gärna kan vara symtom för mensen också.
Håller tummarna för att vi alla lyckas denna månad!
Hoppar också in här! Har BIM 27e oktober. Min cykel har varit helt oberäknelig senaste månaden. Fick varken ägglossning eller mens i september. Blev så frustrerad när man vill så mycket!!
Har ganska oregelbunden mens också så hade ingen aning när (och om) ägglossning skulle ske i oktober. Som tur var började jag med ägglossningstester i tisdags. Tur var väl det då jag fick en fast glad smiley redan på torsdagen! Så nu har äl precis passerat och jag hoppas verkligen det tar sig denna månaden! 5e försöket nu med barn nummer 1. (MF i juni)