• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • JohannaN2015
    XAHHA92 skrev 2017-10-13 09:30:47 följande:

Jag ser tyvärr inget :( Men det är kanske bara jag som är kass på test. Vilken dag i cykeln är du på?

Ja kanske, eller jag som önskar!! Haha;) jag vet inte! Är så oregelbunden.. skit drygt då jag bara vill ha ett streck!!
  • JohannaN2015
    Micec skrev 2017-10-13 09:50:07 följande:

tog cb idag igen. Såhär blev det efter att man mörkar bilden lite.... bim -3. Vad tror ni?

Tkr dock alltid man kan få fram ett streck när man stirrat en stund.. :\

Jag ser dock en antydan på streck! Testa om

Någon dag igen om du inte har test hemma så kan det mycket väl bli starkare!!!:D
  • Queva
    JohannaN2015 skrev 2017-10-13 08:22:28 följande:

Så tjejer?

Ser inget tyvärr, när har du bim? Ditt äl test är ju väldigt starkt! Förstått att är dom positiva för gravska dom ju se ut så i alla fall! Håller tummarna!
  • alvinojuliansmamma
    3hjärtan skrev 2017-10-13 10:35:07 följande:

Säger grattis till er som plussat redan. Jag har bim 24/10

Då lämnar jag er här inne och joinar novembergruppen. Mensen kom idag, tre dagar sent... Sååå, nu blir det tionde försöket, YEAY! :( Önskar er alla andra lycka till och att ni får ert efterlängtade plus!
  • number2

Fick ett svagt plus på cb early nu på em :) bim igår eller imorgon, lite osäkert...men visst är väll svaga plus också plus? När jag blev gravid med sonen var mitt plus starkt någon dag före bim. Fick mf i juli i år, den gången jag plussade var det också svagt så jag undrar ju om detta kommer gå vägen...hoppas!

• XAHHA92

Så då har man fått hem ett 10-pack gravtester från graviditetskollen, någon som har erfarenhet av just dom?

Försöker med första sen maj -16 (Försök 18, BIM 22/10)
  • AngelicaB

Jag behöver hjälp!

Är på dag 23 i min cykel och idag på eftermiddagen fick jag sånna älsmärtor (känner igen dem eftersom jag brukar ha men denna månaden kände jag inget men hade äl-flytningar) så vek mig dubbelt på jobbet :( vad är detta??? Ska ju ha mens om en vecka??

Svar på tråden Bim oktober 2017