Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Skönt att allt såg bra ut Krocki1 :)
Ni som fått Trombyl (vi var väl några).. vilken styrka har ni fått? Jag har 160 mg.
Tack för svaren om trombyl, misstänkte att min dos är hög... tror läkaren gjort fel. Ska till bm den 5e så får komma ihåg att fråga henne d :)
Jag är i vecka 22 nu (21+2) och har blivit så himla trött! Var ju det i början, men nu tycker jag det är konstigt, så här sent. Blir liksom så trött att jag somnar sittandes ibland. Någon annan som är så trött?
Jag är i vecka 22 nu (21+2) och har blivit så himla trött! Var ju det i början, men nu tycker jag det är konstigt, så här sent. Blir liksom så trött att jag somnar sittandes ibland. Någon annan som är så trött?
Äter du något kosttillskott eller något annat?
Äter gravidtablett varje dag och niferex en varannan dag, började med det i fredags. Hade då hb på 111, så inte jättelågt.
Niferex?
Jag äter gravid kvinna. Men känner mig piggar än vanligt.
Jobbar du fullt?
Sover du bra på nätterna?
Gick rätt in i det fristående elementet när jag skulle upp och kissa i förrgår natt. Hade glömt att jag flyttat på det.
Förstod att ngt var fel för det gjorde så ont i tån. Nageln sprack och började blöda. Har inte blivit bättre, och kan inte böja tån, så verkar vara brutet. Ska till doktorn imorgon och få den undersökt. Så blir nog extra mycket soffasittande framöver! :(
Har aldrig brutit ngt i hela mitt liv, och så lyckas jag nu! Typiskt!
Ja, det var den jag menade. Niferex är järntablett, något man börjar ta när hb är runt 110. Jobbar fullt, sover bra när inte sonen vaknar, vilket han gör ca 3-4 ggr per natt, men så har det varit sen innan jag blev gravid. Vet inte vad det kan vara, men jag hoppas att det ska bli bättre när hb går upp!
Gick rätt in i det fristående elementet när jag skulle upp och kissa i förrgår natt. Hade glömt att jag flyttat på det.
Förstod att ngt var fel för det gjorde så ont i tån. Nageln sprack och började blöda. Har inte blivit bättre, och kan inte böja tån, så verkar vara brutet. Ska till doktorn imorgon och få den undersökt. Så blir nog extra mycket soffasittande framöver! :(
Har aldrig brutit ngt i hela mitt liv, och så lyckas jag nu! Typiskt!