Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Någon mer vars illamående eskalerat igen nu senare i grav? Har vart illamående sen v 7 men vart lite lugnare sen vecka 15, nu har ja börjat spy igen och mår illa. För att inte snacka om huvudvärken. Kanske nån tillväxtfas nu? Hur mår ni andra?
Någon mer vars illamående eskalerat igen nu senare i grav? Har vart illamående sen v 7 men vart lite lugnare sen vecka 15, nu har ja börjat spy igen och mår illa. För att inte snacka om huvudvärken. Kanske nån tillväxtfas nu? Hur mår ni andra?
Jag mår fortfarande skit, mitt lugnade dock aldrig ner sig. Började v. 7 och eskalerade v. 13, nu är jag i v. 21 och ser ingen ljusning. :(
Usch vad jobbigt för dig :/ äter du något mot det? Är du sjukskriven eller klarar du av att jobba?
Hoppar gärna in här!
Har gått väldigt länge utan att veta om att jag varit gravid, dock velat bli det länge!
Haft problem med mens och ägglossning men idag visade rul en flicka med BF 22 juni.
Kan inte vara mer chockad och glad samtidigt!
Hoppar gärna in här!
Har gått väldigt länge utan att veta om att jag varit gravid, dock velat bli det länge!
Haft problem med mens och ägglossning men idag visade rul en flicka med BF 22 juni.
Kan inte vara mer chockad och glad samtidigt!
Drömmer hemska mardrömmar att jag får missfall eller börjar blöda nästan varje natt, någon mer som har mardrömmar?
Drömmer hemska mardrömmar att jag får missfall eller börjar blöda nästan varje natt, någon mer som har mardrömmar?