Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
På vilket sätt är era partners aktiva i graviditeten? Visar dom självmant engagemang, nyfikenhet och är förväntansfulla över förändringen som sker, eller finns det vissa som bara är och åker med bredvid?
Har ni barn sedan innan, eller är det ert första barn?
Min sambo är intresserad av barnets utveckling och vill gärna känna på magen varje dag. Han har varit med på inskrivningen och två ultraljud. Däremot tar han inte jättemycket initiativ till vad som ska inhandlas eller planeras, men det är "min bit" i de flesta delarna av vårt liv. Han vill dock gärna höra vad jag kommit fram till och så, så han är inte ointresserad, bara inte särskilt drivande. Han var minst lika sugen på barn som jag var så det är jätteskönt att vi är två i detta!
Han är också väldigt förstående och tålmodig med att jag mått skit hela graviditeten. Det betyder jättemycket för mig, för det är jobbigt redan som det är att inte orka göra något i hemmet utan bara vara halvt handikappad. Han har inte klagat en enda gång. Bara sagt vid ett par tillfällen att jag skulle behöva en dusch och det har han haft helt rätt i, hahaha.
Själv då? :)
Samma här! Som om jag skrivit det själv!
På vilket sätt är era partners aktiva i graviditeten? Visar dom självmant engagemang, nyfikenhet och är förväntansfulla över förändringen som sker, eller finns det vissa som bara är och åker med bredvid?
Jag tror jag har fått influensan. Snyft!
Vi åkte till fjällen förra söndagen kom hem i torsdags kväll. Jag har varit sjuk sen tisdagsmorse, feber, ligger runt 38 hela tiden, när jag har feber så gör det så ont i kroppen att det är helt sjukt. Första dagen hade jag så ont i skelettet att jag grät.
Har hosta, och världens snuva. När ska det vända? Börjar jobba på måndag och har så sjukt mycket att göra när jag kommer tillbaka. Måste bara bli frisk!
Någon som har något tips på att bli frisk fortare?
Med min fd sambo var det knappt något engagemang alls. Inte innan barnen kom och inte efter. Tänkte inte så mycket på det då.
Men nu är det en helt annan grej, (med ny man) han ser mig på ett helt annan sätt. Köper grejer, eller säger KÖP! Om jag hittar något Han tar på mig ofta, inte bara magen, hela mig. Något som jag tycker är viktigt är att man bekräftar varandra i upp och nedgångar. Att få höra att man är sexig trots en växande mage kan man inte få nog av
Idag ska vi köpa en vagga på hjul, så den lätt kan styras mellan oss i sovrummet om nätterna.
Det var 7 år sedan sist jag hade en liten bebis i huset. Fick första barnet när jag var 23. Vilken skillnad att vänta barn vid 34!! Känner mig trygg och redo inför detta till 100%
Men fy för influensan !! Man mår ju sååå mkt sämre av sjukdomar när man är gravid! Legat inne på sjukhuset med dropp inatt efter galen magsjuka. Mår du bättre? Nu får vi hoppas vi alla slipper mer sjukdomar tills bebis kommer!
Rul idag i 20+0, är jag sist i gruppen tro? Fick bekräftat att det är en liten flicka, allt såg fint ut <3