Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
UL idag och allt såg fint ut.
Moderkaka i framvägg, flyttat beräknat datum till 9 juni. 10 dagar tidigare!
Tyckte oss se en tydlig snopp, dock inget som sköterskan bekräftade. Vet inte varför hon inte gjorde det. Ni som fått bekräftat pojke, har ni sett en snopp??
Åh måste bara skriva - då är vi beräknade samma dag! :)
Frågade ni sköterskan "Kan du se en snopp"? För i alla fall här, om man inte frågar rakt ut får dom inte bekräfta något, även om man säger "Jag tror jag ser.." osv.. :)
Det är Så roligt att köpa saker till bebisar ju.
Själva har vi det mesta kvar som vi sparat, bara lite kläder som vi kommer att komplettera med. :)
Det är Så roligt att köpa saker till bebisar ju.
Själva har vi det mesta kvar som vi sparat, bara lite kläder som vi kommer att komplettera med. :)
Snälla kan ni ge mig lite inspiration på pojknamn?? Jag hittar inget jag fastnar för :(
Snälla kan ni ge mig lite inspiration på pojknamn?? Jag hittar inget jag fastnar för :(
Åh måste bara skriva - då är vi beräknade samma dag! :)
Frågade ni sköterskan "Kan du se en snopp"? För i alla fall här, om man inte frågar rakt ut får dom inte bekräfta något, även om man säger "Jag tror jag ser.." osv.. :)
Köper inga kläder. Mest prylar. Babyvakt, vagga, barnvagn och babyskydd mm. Har dock beställt grejer så jag kan sy ett babynest.
Hade tänkt vaccinera mig mot influensan i veckan, men inte fått någon tid ännu fast jag hörde av mig förra veckan, de är så sjukt sega på min vårdcentral! Nu verkar det inte bättre än att jag fått sonens förkylning och hosta med feber :( vet dock inte om det är influensa, då hans feber aldrig blev särskilt hög.. Men vore ju typiskt om det var det!
Nu har vi fått reda på att vi väntar en flicka, men de pojknamn jag verkligen fastnade för var:
Ragnar, Frej, Natanael, Lukas, Alve, Eskil, Sölve, Atle, Arvid.. :) Hoppas något kan inspirera litegrann i all fall!
UL idag och allt såg fint ut.
Moderkaka i framvägg, flyttat beräknat datum till 9 juni. 10 dagar tidigare!
Tyckte oss se en tydlig snopp, dock inget som sköterskan bekräftade. Vet inte varför hon inte gjorde det. Ni som fått bekräftat pojke, har ni sett en snopp??