Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Vad roligt! :D
Om du känner honom regelbundet skulle jag säga att du inte behöver oroa dig, det kan kännas lite olika från dag till dag. Jag hade för någon vecka sedan två dagar då jag knappt kände något alls, men så på den tredje dagen var hon igång igen som tur var, annars hade jag åkt in. Vilken vecka är du i? Känner du däremot minskade rörelser så tycker jag absolut du ska åka in och kolla upp!
Hihi, nu syns sparkarna utanpå :D Hon har sparkat och bökat hela dagen idag, så härligt! Min stackars man har bara känt sparkar en gång, för sju veckor sen.. Får hoppas hon fortfarande är aktiv är han kommer hem efter jobbet. Har era respektive fått känna sparkar ännu?
Jag är i vecka 25 och har sedan innan ett inbokat möte med min BM på onsdag.
Jag känner honom liksom var och varannan timme, mest bara att det känns som att han typ vrider på sig istället för att sparka och buffa som innan. Känner mig inte jätteorolig, men lite osäker. Så länge det inte avtar så avvaktar jag nog till på onsdag då.
Du sa förresten att du ser sparkarna på utsidan. Har du lyckats filma? Jag har försökt men varje gång jag tagit upp kameran så slutar han såklart ^^
Jag kan inte se sparkarna utanpå och dom senaste dagarna har han nog varit vänd med benen mot ryggen för har bara känt enstaka buffar då och då. Lite mera nu på kvällen, så det lugnar mina nerver något! Maken kände första sparken på alla hjärtans dag! :) Den dagen var grabben riktigt aktiv. Efter det har han känt någonting smått, men ingenting tydligt.
Åh vad avundsjuk jag blir på er som sparkarna syns på/pappan kan känna. Vi har försökt och försökt, men han känner dem inte, trots att hon gjorde en riktig karatekick precis där han hade handen. :( Jaja, kommer väl tids nog. :)
Ett tips som funkar för mig om jag vill trigga aktivitet: göra några knipövningar. Oftast resultat direkt, annars efter ett par. Stackarn, säkert jätteirriterande...
Spännande med en liten igen efter så lång tid! Åh, vad roligt att du syr själv! Jag önskar att jag kunde, men det är inte en av mina talanger tyvärr.. Får hitta andra som syr helt enkelt :)
Kul! Min storebror och fru ska ha två veckor efter mig, en stor överraskning, och en glad sådan förstås :D En kollega ska ha en månad innan mig också, plus att min mans bror och fru ska ha tre veckor innan oss, också det en stor överraskning, då de deklarerat att det inte blir fler barn.. Men där ser man :) Definitivt ett år med mycket att se fram emot!
Trodde inte heller jag kunde förrän jag provat. Nu har jag ett syrum och kläder i en liten gårdsbod, samt säljer via Facebook och instagram i en liten skala. Men helt överkomligt med tanke på allt annat man ska hinna med
Häftigt! :D Verkligen bra jobbat! Skulle det vara möjligt att få reda på din Facebook-sida eller instagram där du säljer?
Mysigt med alla rörelser i gruppen
Jag börjar känna lite mer nu, jag har moderkakan fram v 22+3
Jag känner mest några cm under naveln, att han pickar lite eller hur jag ska förklara.
Jag har börjat få väldigt ont under högra bröstet, typ övre revben. Har mest ont på jobbet, sitter mestadels på kontorsstol.
Ngn Annan som känner igen?
Mysigt med alla rörelser i gruppen
Jag börjar känna lite mer nu, jag har moderkakan fram v 22+3
Jag känner mest några cm under naveln, att han pickar lite eller hur jag ska förklara.
Jag har börjat få väldigt ont under högra bröstet, typ övre revben. Har mest ont på jobbet, sitter mestadels på kontorsstol.
Ngn Annan som känner igen?