Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Usch, vet hur du har det, mådde fruktansvärt illa och kräkte mig igenom mina två första graviditeter. Se till att vila så mycket du kan samt drick ordentligt och ät nyttigt, allt sött, stekt och friterat har en tendens att öka på illamåendet ännu mer.
Varit hos bm nu och tro det eller ej men lillemannen låg plötsligt med huvudet neråt, det gjorde han inte tidigare idag! Får väl se om han stannar där eller ska upp och snurra ett tag till?
Hjärtljuden låg på 140 och mitt blodtryck på 120/70. Allt bra.
Varit hos bm nu och tro det eller ej men lillemannen låg plötsligt med huvudet neråt, det gjorde han inte tidigare idag! Får väl se om han stannar där eller ska upp och snurra ett tag till?
Skönt!
Min ligger i säte och har gjort det sen RUL, hoppas verkligen den vänder på sig:)
Mitt BT har börjat skena iväg lite så nu blir det tätare kontroller framöver. Vore ju trist att avsluta en så bra graviditet med havandeskapsförgiftning!
Det är gott om tid kvar för bebbarna att snurra runt, det är inte förrän i vecka 36 som man får en läkartid för att diskutera vändningsförsök berättade min bm idag.
Håller tummarna för att det blir ett bra avslut på din graviditet också, försök att inte stressa upp dig och vila så mycket du kan.
Meh, min bm ville inte ens kolla hur lillan låg, hon sa bara att det gör man inte förrän i vecka 35.. Inte för att det spelar så stor roll egentligen i detta läge, men hade varit kul att veta :)
Det är olika i olika län vad man gör och sen beror det ju mycket på barnmorskan också skulle jag tro.
Glömde skriva att mitt sf-mått låg på 30 cm idag så helt normalt.
Glömde skriva att mitt sf-mått låg på 30 cm idag så helt normalt.