Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Förra veckan hade jag som mensvärk i nedre delen av magen i sju timmar.
Ngn mer som haft så?
Amningsbehå??
Tips på amningsbehåar någon? Jag är en riktig newbie på området... Vad ska man tänka på?
Jag har C80 just nu och det känns svårt att veta vilken storlek man behöver när väl mjölken har kommit igång?!
Vill ha en som är enkel att amma med och som ser hyffsat bra ut....
Amningsbehå??
Tips på amningsbehåar någon? Jag är en riktig newbie på området... Vad ska man tänka på?
Jag har C80 just nu och det känns svårt att veta vilken storlek man behöver när väl mjölken har kommit igång?!
Vill ha en som är enkel att amma med och som ser hyffsat bra ut....
Så kul att följa er alla även om jag nästan aldrig skriver. Synd att så många verkar ha tunga graviditeter :(
På tal om tungt.. jag har haft foglossning sen v 20. Nu är jag i v 33 o orkar inte mer så efter samråd med barnmorskan ska jag ringa vårdcentralen o försöka bli deltidssjukskriven. Ngn av er som vet vad man ska/inte ska säga? Aldrig varit sjukskriven så noll koll!
Jag köpte två förra gången som jag hade under graviditeten, men brösten blev ett par storlekar större då mjölken rann till, så de passade inte då.. Jag har dock hittat två riktigt sköna och fina bh:ar denna gång, båda på lindex. Sitter jättebra och är övertygad om att de kommer passa även efter förlossningen. De kostar ju lite, men helt klart värt pengarna!
Nu har jag inte skrivit här sen de allra första veckorna av graviditeten o är nu i v. 34 tiden går fort ändå! Var hos BM igår och magen hade skjutit i höjden så hon skickade remiss för TUL. Är inte den nervösa typen men att behöva komma till en ny praktikplats nästa vecka höggravid med besök hos BM inplanerade o antagligen ett TUL i nära anslutning känns riktigt jobbigt! De skulle dessutom skicka tiden med brev annars kanske man kunde fått TUL i denna veckan. Samtidigt känner man sig så dum som oroar sig över så ytliga saker när det är mig och mitt barns välmående det handlar om. Det konstiga är att det inte oroar mig att något ska va fel på barnet eller mig men är riktigt glad att de väljer att kolla upp direkt såklart.
Nu har jag inte skrivit här sen de allra första veckorna av graviditeten o är nu i v. 34 tiden går fort ändå! Var hos BM igår och magen hade skjutit i höjden så hon skickade remiss för TUL. Är inte den nervösa typen men att behöva komma till en ny praktikplats nästa vecka höggravid med besök hos BM inplanerade o antagligen ett TUL i nära anslutning känns riktigt jobbigt! De skulle dessutom skicka tiden med brev annars kanske man kunde fått TUL i denna veckan. Samtidigt känner man sig så dum som oroar sig över så ytliga saker när det är mig och mitt barns välmående det handlar om. Det konstiga är att det inte oroar mig att något ska va fel på barnet eller mig men är riktigt glad att de väljer att kolla upp direkt såklart.
Nån mer vars mage krånglar? Har magknip titt som tätt och molande värk och är för de mesta motsatsen till förstoppad...