Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Jag tog förra veckan. Eftersom risken ökar att bli smittad när man är gravid så är det nog värre än själva vaccinet. Så säger alla sjuksköterskor på mitt jobb iallafall :)
Ja, det är otroligt egentligen! Tyckte att det gick så långsamt ett tag och nu är jag i vecka 19 och undrar var den här stora magen kom ifrån :P blir konstigt nog fortfarande svullen på eftermiddagen /kvällen, så har mycket större mage då. Svullnaden försvann långt tidigare förra gången. Jag känner lillan röra på sig dagligen nu, framför allt på morgonen innan jag kliver upp kan jag känna små buffar <3 På dagtid känner jag mest sprattel :) Känner du något?
Vad roligt! Jag har 3 pojkar redan och de är så härliga alla 3 på sina sätt
V. 17+5 idag och jag har inte känt bebisen än, inget konstigt egentligen men hade hoppats på att få känna tidigare denna gång eftersom det är mitt andra barn.
Jag har moderkakan fram till och en inåtlutande livmoder så det kanske har ngt med det att göra oxå. När började ni känna?
Har ni börjat köpa grejer ännu? Jag har köpt lite kläder begagnat och en bärsjal, inget mer.
V. 17+5 idag och jag har inte känt bebisen än, inget konstigt egentligen men hade hoppats på att få känna tidigare denna gång eftersom det är mitt andra barn.
Jag har moderkakan fram till och en inåtlutande livmoder så det kanske har ngt med det att göra oxå. När började ni känna?
Har ni börjat köpa grejer ännu? Jag har köpt lite kläder begagnat och en bärsjal, inget mer.
Har också moderkakan i framvägg! Har knappt känt något alls än, var på rul igår och då är man ju så orolig att nått ska va fel när man inte känner. Men hon låg och sprattlade som bara den. Otroligt att man inte känner det mer ändå :p Hopöas de kommer snart :)) är i v 18+0 imorgon! Blev bakåtflyttad 8 dagar..