Jennifera skrev 2017-11-16 14:17:48 följande:
Pigall: Jaha, oj! Säkert är den du har ett andrahandsval, jag har aldrig hört dem prata om något annat än Lutinus. Jag blev inte insatt på Lutinus denna gång, men då ringde jag och extrakollade innan och då sa dem att jag egentligen inte behövde ta Lutinus denna gång men om jag ville så gick det bra. Vet inte om det har att göra med att det var naturlig cykel denna gång...
Gör du i naturlig eller stimulerad cykel, tänkte om det gör någon skillnad på vilket av dem man får eller om man inte behöver något alls? (Du behöver inte svara om du inte vill)
Däremot har jag hört om ett preparat som används och skrivs ut i Danmark som kallas babyklister. Det ska tydligen göra att ägget fäster bättre och går att beställa på nätet.
Crinone är inte helt ovanligt men absolut lnte lika vanligt som lutinus. Kan inte förstå varför för det är så mycket smidigare tycker jag iallafall. Inga störtfloder, en gång om dagen och betydligt mindre gegg. Men någon anledning måste det ju vara att den inte skrivs ut lika ofta.
Jag gör det i stimulerad cykel (färskförsök) men fick det ordinerat för att jag mådde väldigt dåligt av lutinus.
Babyklister har jag aldrig hört talas om. Det låter ju intressant! Förra gången fäste det i några dagar för att sedan släppa innan bim.