Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Tack för era upplevelser kring mage och symtom.
Har också funderat på det där med att färga håret och silverschampo, nog för att man inte ska googla allt men detta borde man ju kunna googla utan fara :) mitt hår ser egentligen inte katastrof ut, men hade jag inte varit gravid hade jag ju liksom kamouflerat utväxten lite/fräschat upp och tvättat det med silverschampo.
Jag jar haft kontakt med både bm och frisör ang detdär och har fått grönt ljus från båda hållen!
Finns inget som tyder på att kemikalier tas upp i hårbotten som kan vara skadligt för fostret.. det som dock kan irritera den som får håret fixat, är de starka lukterna men inget mer än så
Jag jar haft kontakt med både bm och frisör ang detdär och har fått grönt ljus från båda hållen!
Finns inget som tyder på att kemikalier tas upp i hårbotten som kan vara skadligt för fostret.. det som dock kan irritera den som får håret fixat, är de starka lukterna men inget mer än så
Får se om detta funkar nudå!
Hej på er,
Jag plussade för några veckor sedan och väntar nu mitt första barn. Kan inte riktgt fattat det själv! Har precis varit på mitt första ultraljud och fick se min bebis, då började det gå upp för mig att detta är på riktgt!
Jag är nu i vecka 10 och ör beräknad runt 1 juli!
Jag vill gärna vara med i fb gruppen!
Hej!
Vill gärna vara med i den hemliga FB-gruppen. Är i vecka 9 och är beräknad till den 7/7. Detta är barn nummer 2 men känns som första då min förstfödde är 8 år redan????
Kram Sandra
Bf 8 juli här!! :) Skulle nån vilja bjuda in mig till fb-gruppen? :)
I_dont_wanna_say_goodbye@hotmail.com
Ursäkta en 17 år gammal mailadress hahaha
Glömde skriva min mail... hult_mark_83@hotmail.com
När planerar ni alla att berätta för nära och kära?
När planerar ni alla att berätta för nära och kära?