Inlägg från: Iowhannah |Visa alla inlägg
  • Iowhannah

Bf juli 2018

tiiitti skrev 2018-06-30 19:19:11 följande:

Nu gick vattnet :0 men fortfarande inga värkar men en hel del sammandragningar

Men då är det på gång iaf! Så himla spännande! Jag är skapligt avundsjuk också :)
  • Iowhannah

Vi har barnvakt i dag och tog en liten spontan datekväll. Först middag på restaurang och sen en lätt färdknäpp när vi kom hem. Hoppas den gjorde nåt, nu har jag galna sammandragningar och viss molvärk.

Min mamma kommer hem i kväll så bebisen är mer än välkommen ut nu!

• Iowhannah
    tiiitti skrev 2018-06-30 21:00:32 följande:

Ja nu är värkarna igång. Oregelbundna än men smärtsamma

Åh, heja heja! Ta inte för lång tid på dig nu, bebisen!
  • Iowhannah
    Hermioney skrev 2018-06-30 21:11:44 följande:

Vad kul att bebisarna börjar komma nu.

Hos mig händer ingenting alls.

Ja, det är roligt! Man fattar lite mer att det snart är dags tycker jag :)
  • Iowhannah

Härligt. Vi har barnvakt och jag var taggad på sovmorgon. IKKE, sa min kropp! Sex timmar sov jag, sex timmar med kliande fotsulor, halsbränna, ömmande mage och snarkande partner. SÅ JÄVLA VACKERT!

Gårdagens färdknäpp gjorde ingen skillnad i det långa loppet heller.

Livet känns härligt nu. Sex dagar till bf och jag får knappt sova.

• Iowhannah
    Sofiaaa94 skrev 2018-07-01 08:38:39 följande:

Vakna vid 6 imorse och trodde jag behövde kissa.. Men insåg sen när det redan var blött att det inte var kiss!! Vattnet har gått!! Har bf idag dessutom!! Värkar är igång men oregelbundna.. Ska in på kontroll vid 10.00. Hoppas på att få stanna kvar då det gör så pass ont vid värkarna just nu. NERVÖS!!!

Lycka till!
  • Iowhannah

Jag är så avundsjuk på alla er som fått värkar eller vattenavgång! Jag VET ju att det inte är lång tid kvar nu men det känns inte alls så, det känns som att jag kommer vara gravid för evigt!

• Iowhannah
    malikan skrev 2018-07-01 10:11:41 följande:

Åh nu börjar bebisarna sätta fart!

Jag och Ella kommer förhoppningsvis hem idag, jag är så lycklig efter ha legat här i snart en vecka!!!!

Åh vad härligt!

Hur mår ni?
  • Iowhannah
    malikan skrev 2018-07-01 10:32:24 följande:

Jag är fortfarande väldigt matt och har inte kunnat sova sen hon föddes, har vart själv med henne på bb så vart lite bökigt. Men hon mår bra nu, alla tester är bra och amningen kom igång igår. Hon har solat sen igår då hon fick gulsot men det är på nedgång nu. Ska bli skönt att få börja livet på riktigt nu!

Hoppas verkligen att du kan få sova lite när ni kommit hem iaf. Det kan inte vara helt lätt att vara ensam med bebisen efter en förlossning, speciellt som du knappt sov nåt nätterna innan.
Svar på tråden Bf juli 2018