Bf juli 2018
Nu gick vattnet :0 men fortfarande inga värkar men en hel del sammandragningar
Nu gick vattnet :0 men fortfarande inga värkar men en hel del sammandragningar
Vi har barnvakt i dag och tog en liten spontan datekväll. Först middag på restaurang och sen en lätt färdknäpp när vi kom hem. Hoppas den gjorde nåt, nu har jag galna sammandragningar och viss molvärk.
Min mamma kommer hem i kväll så bebisen är mer än välkommen ut nu!
Ja nu är värkarna igång. Oregelbundna än men smärtsamma
Vad kul att bebisarna börjar komma nu.
Hos mig händer ingenting alls.
Nu är klockan över midnatt och vår månad är här! Som vi har väntat!
Härligt. Vi har barnvakt och jag var taggad på sovmorgon. IKKE, sa min kropp! Sex timmar sov jag, sex timmar med kliande fotsulor, halsbränna, ömmande mage och snarkande partner. SÅ JÄVLA VACKERT!
Gårdagens färdknäpp gjorde ingen skillnad i det långa loppet heller.
Livet känns härligt nu. Sex dagar till bf och jag får knappt sova.
Vakna vid 6 imorse och trodde jag behövde kissa.. Men insåg sen när det redan var blött att det inte var kiss!! Vattnet har gått!! Har bf idag dessutom!! Värkar är igång men oregelbundna.. Ska in på kontroll vid 10.00. Hoppas på att få stanna kvar då det gör så pass ont vid värkarna just nu. NERVÖS!!!
Jag är så avundsjuk på alla er som fått värkar eller vattenavgång! Jag VET ju att det inte är lång tid kvar nu men det känns inte alls så, det känns som att jag kommer vara gravid för evigt!
Åh nu börjar bebisarna sätta fart!
Jag och Ella kommer förhoppningsvis hem idag, jag är så lycklig efter ha legat här i snart en vecka!!!!
Jag är fortfarande väldigt matt och har inte kunnat sova sen hon föddes, har vart själv med henne på bb så vart lite bökigt. Men hon mår bra nu, alla tester är bra och amningen kom igång igår. Hon har solat sen igår då hon fick gulsot men det är på nedgång nu. Ska bli skönt att få börja livet på riktigt nu!